نیکخواه بهرامی: می‌توانیم مهرام را به زانو درآوریم

نیکخواه بهرامی: می‌توانیم مهرام را به زانو درآوریم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم پتروشیمی گفت: حضور بازیکنان با تجربه در کنار جوانانی که انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای دارند از جمله نقاط قوت تیم ماست که با تکیه بر همین برتری‌ها می‌توانیم مهرام را به زانو درآوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پتروشیمی بندرامام،  تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در مرحله مقدماتی لیگ حرفه‌ای با کسب 29 امتیاز پس از دانشگاه آزاد و مهرام در رده سوم قرار گرفت و به این ترتیب روز یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 اردیبهشت ماه در پلی آف نیمه نهایی به مصاف مهرام خواهد رفت.

تقابل بازیکنان خارجی دو تیم نیز از نکات جالب توجه این دیدارها خواهد بود به خصوص که مسئولان تیم پتروشیمی بندر امام از حضور دو بازیکن خارجی دیگر در ترکیب بازی یکشنبه خبر داده‌اند همچنین بازیکن صربستانی تازه وارد تیم جنوبی که در بازی قبلی این تیم به دلیل خستگی فقط دقایق کوتاهی حضور داشت در ترکیب قرار خواهد گرفت.

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال و بازیکن پتروشیمی با اشاره به دیدار گذشته دو تیم که به پیروزی مهرام انجامید، گفت: متأسفانه در بازی قبل مقابل مهرام به دلیل برخی مشکلات و خستگی بازیکنان و همچنین نرسیدن بازیکن صرب نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و امتیاز آن دیدار را واگذار کردیم اما تجربه همان بازی، اعتماد به نفس را به تیم برگرداند و مطمئناً بازیکنان با خودباوری بیشتری در تهران بازی خواهند کرد.

او افزود: حضور بازیکنان با تجربه در کنار جوانانی که انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای دارند از جمله نقاط قوت تیم ماست که با تکیه بر همین برتری ها می‌توانیم مهرام را به زانو درآوریم.

نیکخواه بهرامی با اشاره به حساسیت دیدارهای پلی آف گفت: در پلی آف همه بازی‌ها حساس هستند و تیمی که تمرکز بیشتری دارد برنده خواهد شد و با توجه به اینکه تیم ما تمام تمرکزش روی قهرمانی است و با تلاش کادر فنی آرامش در تیم حاکم شده است از هم اکنون به فکر فینال هستیم. هر چند اگر شرایط در دوره مقدماتی جور دیگری رقم می‌خورد در مراحل بالاتر به هم می‌خوردیم و در رقابت فینال شاهد جدال این دو تیم بودیم.

وی ادامه داد: تاکنون مهرام عملکرد خوبی داشته اما برگ برنده پتروشیمی بندرامام ، تاکتیک جدید تیم و حضور دو بازیکن خارجی است که پیش بینی عملکرد ما را برای حریف دشوار کرده است و به دلیل شناخت بهتری که از مهرام داریم به راحتی می‌توانیم حمله های تیم میزبان را خنثی کنیم.

فوروارد پتروشیمی بندرامام حضور دو بازیکن خارجی در ترکیب تیم را روحیه بخش خواند و گفت: در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان به هماهنگی بیشتری رسیده‌اند. امیدوارم دو بازیکن خارجی، هر چه سریع‌تر به تیم بپیوندند و با حضور در تمرینات آینده به کمک پتروشیمی بندرامام بیایند. علاوه بر آنها یک بازیکن صربستانی هم به ترکیب اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon