جنگنده‌های سعودی قبر شهید «حسین بدرالدین الحوثی» را تخریب کردند + عکس


جنگنده‌های سعودی قبر شهید «حسین بدرالدین الحوثی» را تخریب کردند + عکس

خبرگزاری تسنیم: جنگنده‌های عربستان سعودی با ۱۴ حمله به قبر شهید بدر «حسین بدرالدین الحوثی» در منطقه مران واقع در صعده در شمال یمن این مکان را تخریب کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المسیره، جنگنده‌های عربستان سعودی امروز جمعه 23 حمله را به منطقه مران واقع در استان صعده یمن انجام دادند که 14 حمله از این حملات قبر شهید حسین بدرالدین الحوثی را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش قبر این رهبر شیعیان حوثی یمن که در سال 2002 در حمله جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیده بود به‌کلی تخریب شده است.

تعداد شهدای یمنی از آغاز حملات عربستان به این کشور از 26 مارس (6 فروردین) تا 2 ماه می (12 اردیبهشت) به 3553 نفر رسیده که بین آنها 503 کودک زیر 15 سال و 218 زن دیده می‌شود. از سوی دیگر تعداد مجروحان 6271 نفر بوده که از این میان 1002 نفر کودک زیر 15 سال و 725 نفر زن بوده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان نظامی عربستان را شکست خورده این جنگ دانسته چرا که هیچ‌یک از اهداف اصلی و مورد نظر ریاض از جمله بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به این کشور محقق نشده و این رژیم نتوانسته است از پیشروی کمیته‌های مردمی و انصار الله جلوگیری کند.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان