هوشمندسازی مدارس کرمانشاه نیازمند ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار است


هوشمندسازی مدارس کرمانشاه نیازمند 360 میلیارد ریال اعتبار است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای هوشمند سازی ۱۲ هزار مدرسه باقی‌مانده استان کرمانشاه ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سلیمان محبی در مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی استان کرمانشاه که شامگاه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون دو هزار و 100 کلاس درس استان هوشمند شده‌اند و برای تعیین وضعیت این امر از کلاس به عنوان شاخص استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه 320 هزار دانش‌آموز در استان مشغول تحصیل هستند، گفت: این استان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از استان های پیشتاز کشور  است.

محبی اجرای کامل طرح هوشمندسازی را در چهار مرحله اعلام و عنوان کرد: در هر مرحله سه هزار کلاش درس هوشمند می‌شود و تاکنون دو هزار و 100 کلاس از مجموع 14 هزار و 400 کلاس درس هوشمند شده‌اند.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده حداقل اعتبار هوشمندسازی هر کلاس درس نیازمند 30 میلیون ریال است که در مجموع استان کرمانشاه 360 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه کمک‌های مردمی و خیران را یکی از منابع تامین اعتبار دانست و افزود: کمک خیران و مردم در سال گذشته 70 میلیارد ریال بوده و منابع استانی و وزارتخانه مربوطه از دیگر منابع تأمین اعتبار برای هوشمندسازی مدارس هستند.

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه به عنوان استان پایلوت مجازی برای دستیابی به نتایج مطلوب این موضوع در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش به توجه و تأمین اعتبار به موقع مسئولان استانی و کشوری نیاز دارد.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon