۱۷۳۰ خانوار مددجوی کرمانشاهی از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند


1730 خانوار مددجوی کرمانشاهی از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از یک هزار و ۷۳۰ خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.

سیامک پاکرو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه انشعابات رایگان در تعامل کمیته امداد با ادارات آب، برق و گاز به مددجویان تحت حمایت اعطا می‌شود افزود: ارزش انشعابات قانونی اعطا شده به مددجویان استان کرمانشاه در سال گذشته بیش از پنج میلیارد و 412 میلیون ریال بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات قانونی آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت معرفی‌نامه به ادارات مذکور مراجعه و از این انشعابات رایگان بهره‌مند شوند.

پاکرو به اعطای بالغ بر 49 میلیارد و 692 میلیون ریال تسهیلات عمرانی بلاعوض به خانوارهای مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان در سال 1393 اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در راستای ساخت، خرید و تعمیرات کلی و جزیی منازل مسکونی به خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته 2007 خانوار مددجو در استان کرمانشاه نیز از تسهیلات عمرانی در راستای خرید، ساخت و تعمیرات منازل بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ایجاد سرپناهی امن که مددجویان بتوانند کانون گرم خانواده را در آن سرپناه حفظ کنند از اهداف اصلی کمیته امداد است.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon