۵۹۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «رویش» ارسال شد


596 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «رویش» ارسال شد

خبرگزاری تسنیم: معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: ٥٣٣ کانون در جشنواره ملی رویش ثبت‌نام کردند و ٥٩٦ اثر دریافت و داوری شده و ٦٧ دانشگاه در نمایشگاه این جشنواره حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، محمدهادی عسکری در حاشیه برگزاری جشنواره ملی «رویش» اظهار داشت: جشنواره رویش به منظور زمینه‌سازی برای تقویت فعالیت‌های جمعی دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، هنری، ادبی و علمی طی روزهای 20 الی 22 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی شناخت و معرفی استعداد‌ها و خلاقیت‌های موجود در کانون‌ها را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره دانست و افزود: شناسایی و انتخاب کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برتر در سطح دانشگاه‌های کشور، شناسایی و انتخاب کارشناسان برتر، ارائه گزارش عملکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و غیره از دیگر اهداف جشنواره رویش است.

معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره حوزه‌های این جشنواره بیان کرد: حوزه‌های قرآن و عترت(ع)، حجاب و عفاف، انقلاب و دفاع مقدس، ادبی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، موسیقی، تئاتر، فیلم و عکس، کتاب و کتابخوانی، خبر و رسانه، ورزش و غیره شامل حوزه‌های جشنواره رویش می‌شود.

عسکری با بیان اینکه ٥٣٣ کانون در جشنواره ثبت‌نام کردند عنوان کرد: ٥٩٦ اثر دریافت و داوری شده و ٦٧ دانشگاه در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه میزبان برگزاری این جشنواره معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز بوده است گفت: اختتامیه این جشنواره در دانشگاه شیراز 22 اردیبهشت 94 با حضور معاون فرهنگی و مدیر کل فرهنگی وزارت علوم برگزار می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه در این اختتامیه برگزیدگان 24حوزه‌ کانون‌ها، کارشناسان برتر مناطق پنج‌گانه دانشگاهی، برگزیدگان اجراهای تئاتر دانشجویی، موسیقی و فیلم کوتاه دانشجویی، دبیر شورای هماهنگی برتر هر منطقه و در نهایت انتخاب غرفه‌ برتر مناطق پنج‌گانه‌ دانشگاهی انجام می‌شود.

دانشگاه پیام نور در پنجمین جشنواره ملی کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور «رویش» در دانشگاه شیراز حضوری فعال دارد.

درحاشیه برگزاری این جشنواره، نمایشگاه آثار دانشجویان 67 دانشگاه کشور برگزار می‌شود که در قالب آن کانون‌های فرهنگی و هنری دانشجویی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور نیز جدیدترین دستاوردها و فعالیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

در غرفه دانشگاه پیام نور کشور که به سرپرستی اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان فارس در این نمایشگاه فعالیت دارد دانشجویانی از دانشگاه پیام نور استان‌های خوزستان، همدان، اصفهان، چهارمحال‌ و بختیاری، تهران، خراسان رضوی، البرز، سمنان، مرکزی، کرمانشاه و فارس آثار خود را به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه در روزهای 20 تا 22 اردیبهشت ماه در باشگاه فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز در خیابان ساحلی غربی شیراز برپاست.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon