بیش از ۷۸ میلیون دلار کالا از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد


بیش از 78 میلیون دلار کالا از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: ۷۸ میلیون و ۳۲۶ هزار و۶۵۰ دلار کالا به وزن ۳۷۲ هزار و ۹۰۰ تن کالا در فروردین ماه امسال از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محسن مصطفایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صادرات فروردین ماه امسال از گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و بازارچه‌‌های مرزی پرویزخان و شوشمی انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه از نظر ارزش 25 درصد و از نظر وزنی 17 درصد رشد داشته است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه درباره میزان صادرات در فروردین ماه امسال بیان کرد: در این مدت از دیگر گمرکات کشور 70 میلیون و 216 هزار و 83 دلار کالا به وزن 221 هزار و چهار تن به کمک مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

مصطفایی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه به عنوان قطب غرب کشور در امر مبادلات کالا فعالیت می‌کند، افزود: در مجموع   در فروردین ماه امسال 148 میلیون و 542  هزار و 733 دلار کالا با وزن 593 هزار و 904 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

 مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادر شده از طریق گمرکات را محصولات نباتی  و محصولات معدنی اعلام کرد و گفت: مواد پلاستیکی و اشیا ساخته شده از مواد مذکور، محصولات صنایع غذایی، حیوانات زنده، محصولات حیوانی و محصولات صنایع شیمیایی از دیگر محصولات صادر  شده محسوب می‌شوند.

مصطفایی بیان کرد: در فروردین ماه امسال از گمرکات استان کرمانشاه به 12 کشور دنیا صادرات انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان افزوده شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon