۵۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در کشور تکمیل می‌شود


5500 پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در کشور تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در حال حاضر ۵هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در کشور وجود دارد که تکمیل آنها اولویت سازمان نوسازی مدارس است.

امان‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مهمترین اولویت سازمان نوسازی مدارس تکمیل 5هزار و 500 پروژه‌ نیمه‌تمام بوده و این پروژه‌ها در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: سیاست دولت یازدهم بر این است که تا پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تکمیل نشده پروژه‌های جدیدی آغاز نشود و سازمان نوسازی مدارس در این راستا برنامه‌های خود را تدوین و طراحی کرده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: ساخت مدارس با برنامه‌ریزی‌های راهبردی و اساسی و با استفاده از کارشناسان نخبه اجرا می‌شود تا مدارس از لحاظ فضا و استانداردسازی هیچ مشکلی نداشته باشند.

عباسی افزود: دولت باید حمایت‌های ویژه‌ای را برای راه‌اندازی مدارس در مناطق محروم به‌ویژه شهرک‌های تازه‌تأسیس و مسکن مهر ایجاد کند و سازمان نوسازی مدارس نیز در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: سازمان نوسازی مدارس در ایجاد سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در مدارس اقدامات بسیار قابل قبولی را انجام داده و این سیاست‌ها متناسب با استانداردهای نوین است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: سازمان نوسازی مدارس تعامل همه‌جانبه‌ای با آموزش و پرورش دارد و این دو نهاد کنار یکدیگر در راستای ارتقای فضاهای آموزشی و ارتقای سطح علمی در کشور گام برمی‌دارند.

عباسی تصریح کرد:‌ استان اردبیل خیّران مدرسه‌ساز بنامی همچون مرحوم حسن‌علی علی‌پور و مالک جعفرزاده را معرفی کرده و این افراد در ساخت مدرسه در کشور به‌ویژه در استان اردبیل پیشگام بوده‌اند.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon