فاز دوم بزرگراه ولایت اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد


فاز دوم بزرگراه ولایت اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: شهردار اردبیل گفت: باند نخست فاز دوم بزرگراه ولایت اردبیل با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و فضای سبز شهرداری اردبیل اظهار داشت: با اجرایی و عملیاتی شدن پروژه‌های مختلف عمرانی و فضای سبز در سطح شهر اردبیل چشم‌اندازی روشنی از توسعه یکسان شهر اردبیل در پیش رو بوده چرا که نگاه عادلانه و متوازن به توسعه شهر اردبیل در اجرای پروژه‌ها همواره مد نظر بوده است.

شهردار اردبیل در مورد اجرای پروژه فاز دوم بزرگراه ولایت بیان کرد: این بزرگراه تکمیل‌کننده رینگ کمربندی دوم در جنوب جغرافیایی شهری بوده که امیدواریم یک باند از 2 باند این پروژه در اواخر شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه بزرگراه ولایت زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا دسترسی به منطقه نمونه گردشگری شورابیل بدون نیاز به عبور از میدان جانبازان فراهم آید، گفت: این امر تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی در این منطقه داردو سبب خروج شهرک نادری اردبیل از بن‌بست ارتباطی نیز می‌شود.

بدری از هزینه‌کرد 30 میلیارد ریال برای یک باند فاز دوم بزرگراه ولایت خبر داد و افزود: اجرای باند دوم این بزرگراه نیاز به 40 تا 50 میلیارد ریال اعتبار دارد که امیدواریم با تامین آن شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه حیاتی و مهم در شهر اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل از تبدیل باغ بزرگ جیرال از پارک محله‌ای به بوستان شهری خبر داد و گفت: در این زمینه اقداماتی همچون اجرای راه دسترسی و درب ورودی جدید و مناسب برای این باغ از سمت بزرگراه کمربندی بسیج انجام شده تا بتوانیم حضور هر چه بیشتر گردشگران را در این مکان فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: با اجرای  طرح ورودی جدید باغ جیرال در قالب یک راه ورودی 55 متری و اتصال مستقیم آن به دسترسی محلی بزرگراه کمربندی بسیج این باغ از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شود که برای این امر زمین مورد نیاز تامین شده و در مجموع 6 هکتار زمین به مساحت این باغ افزوده می‌شود.

بدری از بهره‌برداری از این طرح در روز سوم خردادماه امسال خبر داد و افزود: 20 میلیارد ریال برای فاز دوم توسعه باغ جیرال اردبیل تاکنون هزینه شده تا بتوانیم با عملیاتی و اجرایی شدن طرح ورودی این باغ زمینه توسعه و رونق آن را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon