بابک: نمی‌توان در ۶ ماه قهرمان جهان ساخت اما پس از المپیک نگرانی نداریم

بابک: نمی‌توان در 6 ماه قهرمان جهان ساخت اما پس از المپیک نگرانی نداریم

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نمی‌توان در ۶ ماه قهرمان جهان ساخت اما پس از المپیک نگرانی نداریم.

حسن بابک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: روی مصدومیت عابدین‌زاده بدشانسی آوردیم و اگر او مصدوم نمی‌شد بی‌تردید روی سکو می‌رفت و طلای چهارم ایران را نیز کسب می‌کرد.

وی افزود: ما به جوان‌ها اعتماد کردیم و جواب این اعتماد ما را جوانان تیم به خوبی دادند. خوشحال هستیم که با این تیم توانستیم در آسیا اول شویم. امسال تیم‌های آسیایی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرده بودند اما ما به جوانان میدان دادیم و جواب این اعتماد را گرفتیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید که در اوزان نخست و سنگین وزن با کمبود پشتوانه مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: ما از تمام داشته‌های خود استفاده کردیم و روی این جوان‌ها کار خواهیم کرد.

بابک ادامه داد: اگر قصد داریم کشتی‌گیری را به بالاترین حد خود برسانیم کمی زمان لازم است و 2 سالی طول می‌کشد تا یک کشتی‌گیر رو بیاید و در المپیک روی سکو برود. به اعتقاد من نمی‌توان 6 ماهه یک قهرمان جهان ساخت و کمی زمان می‌خواهد ولی با وجود این پس از المپیک دیگر نگرانی نداریم و این جوان‌ها تا آن زمان خوب خواهند شد.

وی در خصوص اینکه از کدام یک از فرنگی‌کاران ناراضی است، گفت: ناراضی نیستم ولی توقع بیشتری از حاجی‌پور داشتیم. انتظارمان بالاتر بود و او در جام جهانی امسال خوب کار کرد و دوست داشتیم همین کشتی‌ها را در مسابقات قهرمانی آسیا نیز از خود نمایش دهد اما مشخص نشد که چرا برابر حریف به این گمنامی این‌گونه شکست خورده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon