ملی‌پوشان والیبال به کورتان رسیدند

ملی‌پوشان والیبال به کورتان رسیدند

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته از تهران عازم استانبول شدند و سپس استانبول را به مقصد هلسینکی ترک کردند و از آنجا با اتوبوس راهی کورتان شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی و سه دیدار دوستانه ساعت 5 بامداد روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد و پس از توقف یک ساعته در فرودگاه، عازم هلسینکی فنلاند شدند.

کاروان والیبال ایران بعد از ورود به هلسینکی مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در فنلاند و جمعی از ایرانیان مقیم این کشور قرار گرفت و سپس با اتوبوس عازم کورتان محل برگزاری کمپ تمرینی و برگزاری یک دیدار دوستانه خود با تیم ملی فنلاند شد.

بوبان و دستیارانش به محض ورود به محل استقرار تیم در شهر کورتان به سالن وزنه رفتند و از امکانات این کمپ تمرینی مجهز بازدید کردند. صبح امروز (دوشنبه) ملی‌پوشان در دو گروه زیر نظر کادر فنی به کار با وزنه می‌پردازند و عصر امروز نیز در سالن مسابقه نخستین تمرین توپی خود را برگزار خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده مردان والیبال کشورمان روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه دو نوبت در روز تمرین خواهند کرد و روز پنجشنبه در اولین دیدار دوستانه مقابل فنلاند صف آرایی می‌کنند. تیم ملی سپس راهی شهر لپاویرتا می‌شود و دو مسابقه دوستانه دیگر خود را با تیم ملی فنلاند در این شهر برگزار خواهند کرد.

تیم ملی فنلاند هم اکنون در رتبه هفدهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد که در آخرین رده‌بندی پیشرفت چشم‌گیری داشت و توانست 9 پله صعود کند. این در حالی است که در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال تیم ایران در جایگاه دهم قرار دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon