بیش از یک تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد


بیش از یک تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: یک هزار و ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در کرمانشاه کشف شد.

علی شمشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 6 هزار نفر از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در استان کرمانشاه دستگیر شدند و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه درباره تعداد کمپ‌های غیر مجازی که در سال گذشته در استان شناسایی شدند، گفت: 10 کمپ غیر مجاز در کرمانشاه در سال گذشته شناسایی شد که براساس ضوابط قضایی با آن‌ها برخورد شد.

شمشیری درباره خدمات ارائه شده به معتادان بهبود‌یافته عنوان کرد: در شورای اشتغال استان تمامی طرح‌‌های ارائه شده به بهبودیافتگان مطرح و با نظر مثبت تصویب شده و در حال حاضر بیشتر آن‌ها در جهت دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های مربوطه معرفی شدند.

وی به اختصاص مسکن به بهبود یافته‌های مواد مخدر در استان اشاره کرد و افزود: سازمان بهزیستی با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از معتادان ثبت‌نام به عمل آورده و در حال حاضر به بیشتر بهبودیافته‌ها مسکن مهر اختصاص یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته اقداماتی در حوزه پیشگیری از اعتیاد انجام شد، گفت: در این حوزه با توجه به اهمیت چهار محیط خانواده، آموزشی، کاری و محلات برنامه‌هایی ازجمله کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌ها، کنگره‌ها ونمایشگاه آسیب‌های موجود در زمینه اعتیاد اجرا شد.

وی با اشاره به نقش ویژه محیط خانواده در پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد: نهاد خانواده همواره  به دلیل تاثیر‌گذارترین محیط و زمینه ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه مورد توجه برنامه‌ریزان اجتماعی قرار دارد.

شمشیری افزود: محیط‌های آموزشی با توجه به اینکه مهم‌ترین اقشار جامعه ومهم‌ترین سرمایه اجتماعی ‌کشور در آن متمرکز هستند همواره مورد توجه سازمان‌های آموزشی، تربیتی قرار داشته است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon