همایش «هرسین‌ از نگاه اقتصاد و فرهنگ» برگزار شد


همایش «هرسین‌ از نگاه اقتصاد و فرهنگ» برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: بزرگترین همایش «هرسین‌ از نگاه اقتصاد و فرهنگ» با رویکرد علمی، فرهنگی و شناخت و رونمایی از فرهنگ کهن و درخشان منطقه هرسین با حضور ایرانشناسان و هرسین شناسان برجسته داخلی و خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هرسین، فرماندار شهرستان هرسین در همایش «هرسین‌ از نگاه اقتصاد و فرهنگ» با اشاره به اینکه این همایش سبب شکوفایی و رونق اقتصادی و کشاورزی این شهرستان می‌شود، اظهار داشت: نمادهای فرهنگی موجود و آثار به جای مانده از گذشتگان در شهرستان هرسین حکایت از فرهنگ غنی و کهن مردم هرسین دارد و این نشانه‌ها نمایانگر ارزش‌ها و مفاهیم غنی اجتماعی است .

یاور محمدی عنوان کرد: شهرستان هرسین به سبب قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی مهم استان، وجود آثار تاریخی متنوع همچون کتیبه بیستون، سراب هرسین، سراب نجوبران، گوردخمه‌های اسحاقوند و دهنو، قلعه هرسین، سرماج و دزبر، تخت شیرین و وجود کارخانجات و شرکت‌های عظیم ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران دارد.

نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با ارائه راهکارهایی در جهت پیشرفت اقتصادی شهرستان هرسین گفت: با توجه به اینکه تاریخ و فرهنگ مردم هرسین دارای توانمندی و ظرفیت‌های فراوانی است و این همایش ناگفته‌های شهر هرسین را در استان و کشور معرفی می‌‌کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon