بوکر: بخواهید اعصابم را به هم بریزید پاسخ‌تان را نمی‌دهم/ نمی‌توانیم برابر ایران مقاومت کنیم

بوکر: بخواهید اعصابم را به هم بریزید پاسخ‌تان را نمی‌دهم/ نمی‌توانیم برابر ایران مقاومت کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی لبنان با اشاره به وضعیت نابسامان تیمش، تیمش را بازنده بازی فردا دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزازی تسنیم، تئو بوکر در نشست خبری پیش از دیدار فردای لبنان برابر ایران در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: پیش از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم باید بگویم تعداد عکاسان و خبرنگارانی که در این نشست حضور دارند نشان می‌دهد بازی فردا از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: مشکل بزرگ این است که فاصله زیادی میان فوتبال ایران و لبنان وجود دارد و ما با این تیم قابل قیاس نیستیم.

سرمربی لبنان تاثیر تبانی در فوتبال این کشور را یک سونامی خواند و گفت: این اتفاق تیم ما را از حالت تعادل خارج کرد. در بازی اولی که ایران را بردیم تیم خوبی داشتیم و توانستیم یک بر صفر پیروز شویم.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکلی که در بازی دوم داشتیم این بود که 8 نفر از بازیکنانمان که آن جریان بزرگ(تبانی) را به وجود آورده بودند در اختیار نداشتیم و در نهایت باعث به وجود آمدن آن اتفاقاتی شد که شما می‌دانید.

بوکر عنوان کرد: پس از بازی با ایران یک بار دیگر خودمان را رو به راه کردیم ولی مشکلی دیگری که برای ما به وجود آمد این بود که 5 بازیکنمان مقابل کره دو اخطاره اخراج و مصدوم شدند و به همین دلیل آنها را در اختیار نداریم.

سرمربی آلمانی لبنان گفت: درباره این بازی باید بگویم که فردا اصلا نمی‌توانیم برابر ایران مقاومت کنیم و خودمان می‌دانیم چه وضعیتی داریم. می‌توانیم بگویم ایران مانند بازی قبل در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا می‌تواند برابر ما پیروز شود.

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست خبرنگاری این پرسش را مطرح کرد که آیا اینگونه صحبت کردن سرمربی تیم ملی لبنان و از پیش بازنده خواندن تیمش نوعی حربه نیست و آیا درست است یک مربی در سطح بوکر این طور صحبت کند که وی گفت: می‌توانم به شما بگویم که خودم می‌دانم در چه جایگاه و درجه‌ای در دنیا هستیم. اینکه بخواهم درباره برد صحبت کنم کاملا مسئله اشتباهی است. اگر شما بخواهید مانند بازی قبل اعصابم را به هم بریزید پاسخ سوال‌های بعدی‌تان را نمی‌دهم.

بوکر تاکید کرد: نسبت به بازی اول با ایران تنها 2 بازیکن و نسبت به بازی در تهران تنها 3 بازیکن را در اختیار داریم و حدود80 درصد تیم تغییر کرده است. 9 بازیکن جدید اضافه کردیم که البته در سطح ملی نیستند و جزو بازیکنان درجه 2 و 3 لبنان هستند.

وی درباره شرط‌بندی بازیکنان لبنان اظهار داشت: خودشان به این مسئله اعتراف کردند و فدراسیون نیز آنها را تهدید کرده است. این موضوع را می‌دانستم که اگر آنها از تیم کنار گذاشته شوند جایگاه‌مان را از دست خواهیم داد اما چون آدم صادقی هستم حاضر به این مسئله شدم.

سرمربی لبنان در پاسخ به این سوال که آیا ترسی برای بازی فردا مقابل ایران ندارد، گفت: ترس تنها چیزی است که ما آن را نمی‌شناسیم. این درست است که 7 تغییر در ترکیب خود داشته‌ایم اما روی این مسئله در تمرینات کار کردیم و مقابل کره‌‎جنوبی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

بوکر در مورد اینکه فکر می‌کند پس از بازی با ایران همچنان سرمربی تیم لبنان باقی بماند، عنوان کرد: احتمال اینکه در این کشور بمانم زیاد است چون همکاری خوبی با آنها داشتم اما در حال حاضر تمرکز اصلی‌ام برای بازی فردا مقابل ایران است. لبنانی‌ها پیشنهاد ادامه همکاری با من را داده‌اند، اما پس از بازی با ایران در این مورد تصمیم خواهم گرفت.  من آدم صادقی هستم و چند پیشنهاد دیگر از تیم‌های عربی دارم که باید به خانواده‌ام کمک کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon