کی‌روش: در دام لبنانی‌ها نمی‌افتیم/ تماشاگران با پیراهن سفید به ورزشگاه بیایند

کی‌روش: در دام لبنانی‌ها نمی‌افتیم/ تماشاگران با پیراهن سفید به ورزشگاه بیایند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که ما هیچ وقت در دام لبنانی‌ها نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران مقابل لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام‌جهانی گفت: فردا سفر دیگری برای ما خواهد بود در راه صعود به جام جهانی و ما با اشتیاق فراوان و انگیزه بسیار بالا به استقبال این بازی خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در قسمت‌های آخر این مرحله از مسابقات هستیم. کاملا آماده‌ایم و می‌دانیم چه مسئولیتی بر دوش ماست. با انگیزه بالا آماده‌ایم تا با پیروزی در این بازی راه صعود به جام جهانی را ادامه دهیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در واکنش به صحبت‌های همتای آلمانی‌اش گفت: هیچ‌وقت در این دام‌ها نخواهیم افتاد چون تجربه کافی داریم و می‌دانیم هیچ مسابقه‌ای قبل از شروع به اتمام نخواهد رسید. مسئولیتی بر دوش داریم و آن هم این است که باید با انگیزه بالا برای برد در این بازی تلاش کنیم.

کی‌روش با اشاره به تیم لبنان عنوان کرد: لبنان در راه صعود به جام ‌جهانی از ما عقب‌تر است و ما شانس‌های بسیار بیشتری داریم اما مسئله مهم این است که لبنان این بازی را پیش رو دارد و درست است که شاید شانس کمی داشته باشد ولی هنوز از دور مسابقات خارج نشده است. بنابراین هیچ‌گاه در این دام‌ها نخواهیم افتاد.

وی ادامه داد: اگر توقع دارند بازیکنان ما با آرامش بیشتری با این بازی برخورد کنند هیچ‌گاه اینگونه نخواهد بود. تیم ما انگیزه دوچندانی دارد و سعی می‌کنیم این بازی را خطرناک‌تر ببینیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به مصدومیت احسان حاج صفی گفت: در حال حاضر فقط یک دغدغه کوچک نسبت به حاج صفی داریم و پس از تمرین امروز مشخص می‌شود که باید برابر لبنان به او استراحت دهیم یا خیر. دو روز پیش هم برای شجاعی مصدومیت کوچکی بوجود آمد ولی امیدوارم مشکلی نداشته باشد.

 کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره آمادگی تیم ملی ایران برای بازی فردا گفت: هدف همه ما صعود به جام جهانی است و برای این هدف هم تمرکز کامل داریم.

این مربی پرتغالی درباره اینکه لبنان تغییر زیادی نسبت به بازی گذشته با ایران داشته، خاطرنشان کرد: من نباید راجع به لبنان اظهارنظر کنم. اگر هم سرمربی لبنان هم در این خصوص صحبتی کرده جهت حرف‌هایش با ما نیست و با مسئولان لبنانی است. ما باید عملکرد خودمان را داشته باشیم.

وی افزود: سرمربی لبنان اگر احتیاج به توجیه و توضیح دارد این کار را باید در خانه انجام دهد و ما نباید جزیی از این توجیه باشیم. وقتی مقابل لبنان در بیروت شکست خوردیم 7 بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم و من به خاطر ندارم سرمربی لبنان آن زمان هیچ اشاره‌ای به این موضوع کرده باشد.

کی‌روش تاکید کرد: وقتی لبنان ایران را در بیروت شکست داد سرمربی آنها بعد از بازی گفت ما تیم بزرگی را شکست دادیم. بار دیگر تکرار می‌کنم وارد این مسائل نمی‌شویم. من به تمام بازیکنان گفته‌ام که با تمرکز و توجه کامل مقابل لبنان قرار بگیرند. کاری که در حال انجامش هستیم را باید به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم ملی خطاب به هواداران تیم ملی تاکید کرد: می‌خواهم از این فرصت استفاد و از همه هواداران درخواست کنم که فردا به ورزشگاه آزادی بیایند چون ما به حمایت همه آنها احتیاج داریم. همانطور که بارها اعلام کردم باید متحد، قوی و همدل باشیم تا در جام جهانی حضور داشته باشیم.

کی‌روش گفت: در حال حاضر که لیگ تعطیل است زمان آن است که هواداران تمام تیم های ایران مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور، ملوان و ... متحد شوند و به پیراهن سفید تیم ملی فکر کنند. ما فردا با پیراهن سفید در میدان حاضر خواهیم بود و از همه هواداران می‌خواهم آنها هم با پیراهن سفید به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon