خسارت ۴۷ میلیارد ریالی سیل به استان خراسان جنوبی


خسارت 47 میلیارد ریالی سیل به استان خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی‌های چند روز گذشته و جاری شدن سیل گفـت: در اثر وقوع روان آب و جاری شدن سیل در استان به‌ویژه در شهرستان زیرکوه خسارات ۴۷ میلیارد ریالی به استان وارد شد.

ابوالحسن میر جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه بارش باران در دو روز گذشته سبب خوشحالی مردم به ویژه روستائیان شد.

وی افزود: بارش باران علاوه بر خوشحالی مردم خساراتی را نیز در پی داشت و در شهرستان زیرکوه بارش تگرگ موجب خساراتی به جاده‌های شهر زهان، روستاهای علی‌آباد، فخرآباد و بقال در زیرکوه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارش باران در زیرکوه سبب پر شدن قنات‌ها، خراب شدن و آسیب ایل راه‌های روستایی، خسارات به باغات کشاورزی و زمین‌های کشاورزی شد.

میرجلیلی بیان کرد: بر اثر جاری شدن سیل مقداری از خانه‌های شهر خضری دشت بیاض دچار آب‌گرفتگی شدند و بر اثر سیل راه ارتباطی روستاهای عشایری منطقه بخش نیمبلوک قطع شد.

وی با اشاره به اینکه پس از بارندگی بلافاصله نیروهای امدادی و اکیپ‌هایی از مدیریت بحران مراجعه کردند، اظهار داشت: میزان خسارت‌های وارد آمده 47 میلیارد ریال برآورد و خوشبختانه تلفات جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon