نمایندگان سوال‌کننده "مشروط" از پاسخ‌های رحمانی‌فضلی قانع شدند

نمایندگان سوال‌کننده "مشروط" از پاسخ‌های رحمانی‌فضلی قانع شدند

خبرگزاری تسنیم: پس از بررسی سؤال ۳ نماینده مجلس از وزیر کشور در مورد اتباع بیگانه غیرمجاز، نماینده سؤال‌کنندگان پاسخ‌های رحمانی‌فضلی را قانع‌کننده دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سؤال ملی و مشترک حسین آذین نماینده رفسنجان، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دستورکار جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این نمایندگان مجلس از وزیر کشور پرسیده بودند که علت حضور صدها هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور و علل افزایش ناامنی در استان‌های مرزی و استفاده از نیروهای کم‌توان و با بینش ضعیف سیاسی در جایگاه استانداری‌ها و کادر سیاسی چیست.

همچنین علل قلع و قمع بی‌رویه نیروهای توانمند و ارزشی در حوزه سیاسی کشور و دیگر ادارت با نظر استانداری‌ها که خلاف مشی اعتدال رئیس‌جمهور است و بی‌توجهی به تقسیمات کشوری و ریخت و پاش‌ در استانداری‌ها سؤال دیگر این نمایندگان از رحمانی‌فضلی بود.

آذین نماینده رفسنجان در مجلس که به عنوان سؤال‌کننده اصلی به توضیح این سؤالات در صحن علنی مجلس پرداخته بود، اعلام کرد که به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر قانع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای وزیر کشور قول دادند در بازه زمانی 6 ماهه با اولویت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به سامان‌دهی اتباع بیگانه غیرمجاز بپردازد لذا نیازی به رای‌گیری نمی‌بینم.

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب علی لاریجانی و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ریاست صحن علنی را برعهده داشت، با ابراز رضایت از قانع شدن نمایندگان سؤال‌کننده گفت: خوب است که بین نماینده سؤال‌کننده و وزیر همیشه تفاهم باشد. انشاالله وزیر کشور به تعهداتش عمل کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon