پیکر مطهر ۶ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود


پیکر مطهر 6 شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، پیکر مطهر ۶ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان بر دوش مردم ولایتمدار اصفهان به سمت گلستان شهدا تشییع می‌شود.

حسین نافیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان،  با اشاره به شناسائی هویت شهدای تازه تفحص شده اظهار داشت: در میان 13 شهیدی که به تازگی هویت آنها شناسائی شده، 6 شهید متعلق به استان اصفهان بو که روز گذشته پیکر مطهر این شهدا وارد اصفهان شد.

وی افزود: هویت شهیدان عباس حاجی رحیمی، حسن حجاریان، محمد صادق جناحی، نادر جاوید نیا، حسینعلی ریاحی و  نعمت‌الله عطافر از اصفهان از طریق پلاک شناسائی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه این شهیدان در عملیات‌های محرم، خیبر و چزابه به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: 5 تن از این شهدا متعلق به شهرستان اصفهان و یک تن نیز متعلق به شهرستان خوانسار است.

وی بیان کرد: پیکر مطهر این شهیدان عصر روز پنج‌شنبه 24 اردیبهشت و همزمان با سالروز شهادت امام امام موسی کاظم(ع) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای بر دوش مردم ولایتمدار و شهید پرور اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon