هیئت رئیسه جبهه پیروان با اعضای جامعه روحانیت مبارز دیدار می‌کنند

هیئت رئیسه جبهه پیروان با اعضای جامعه روحانیت مبارز دیدار می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قرار است هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعضای شورای مرکزی و رئیس جامعه روحانیت مبارز دیدار و گفت‌وگو کنند که مهم‌ترین محور جلسه بررسی راهکارهای وحدت جریان اصولگرایی است.

سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعه روحانیت مبارز گفت: قرار است هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعضای شورای مرکزی و رئیس جامعه روحانیت مبارز دیدار و گفت‌وگو کنند که مهم‌ترین محور جلسه بررسی راهکارهای تقویت وحدت جریان اصولگرایی است.

وی افزود: برای برگزاری جلسه جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعه روحانیت مبارز در حال هماهنگی هستیم تا ان‌شاءالله در هفته‌های آینده این جلسه برگزار شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از دیدار هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری با آیت‌الله یزدی نیز گفت: قبل از سال با آیت‌الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار داشتیم که در خصوص ارائه فرمولی برای تقویت وحدت جریان اصولگرا با آیت‌الله یزدی صحبت کردیم و ان‌شاءالله این دیدارها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon