تراکتورسازی فقط درصدد جام قهرمانی لیگ برتر است

تراکتورسازی فقط درصدد جام قهرمانی لیگ برتر است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال این باشگاه بدون کوچک‌ترین مسئله حاشیه‌ای درون تیمی و حاشیه ساز بیرونی، فقط به دنبال جام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، سعید عباسی در نشست هماهنگی بازی روز جمعه بین تیم‌های تراکتور و نفت تهران، اظهار داشت: باشگاه امکانات لازم را برای موفقیت تیم در این بازی به کار گرفته و اجازه ورود جزیی ترین مسئله حاشیه‌ای به تیم را نداده‌ایم تا روز جمعه با قهرمانی دل میلیون ها هوادار این تیم را شاد کنیم.

وی گفت: عوامل اجرایی و هواداران در کنار حمایت مسئولان استان مهمترین عوامل این موفقیت بوده که امید است روز جمعه ثمره این تلاش‌ها کسب جام قهرمانی باشد.

عباسی افزودد: شرایط برای کسب جام قهرمانی برای تراکتورسازی در فصل جاری در آخرین هفته رقابت‌ها با حضور پرشور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) مهیاست و در صورت قهرمانی، جام متعلق به تمام مردم تبریز و آذربایجان خواهد بود.

وی گفت: نگاه کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی به قهرمانی لیگ برتر بوده و تیم هم اکنون در شرایط ایده آل قرار دارد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: دیدارهای هفته پایانی به جزء دربی تهران ساعت 19.30 برگزار و مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر در تبریز و اصفهان پیش‌بینی شده است.

جواد ششگلانی افزود: تبریز در سال گذشته نیز تجربه برگزاری جشن قهرمانی را دارد و این بار جشن قهرمانی در لیگ برتر را با شکوه تمام برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: هواداران در این دیدار علاوه بر حضور پرشور فقط باید به تشویق تیم خود بپردازند تا علاوه بر کاهش استرس به بازیکنان، شاهد برتری در زمین مسابقه و کسب قهرمانی تیم باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon