مانور درمان اضطراری هلال احمر در پنج منطقه کشور برگزار می‌شود


مانور درمان اضطراری هلال احمر در پنج منطقه کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: مانور درمان اضطراری هلال احمر برای هماهنگی بیشتر بین استان‌ها در پنج منطقه کشور در هفته هلال احمر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، سید رضا رئیس کرمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان دیر با بیان اینکه افتتاح درمانگاه تخصصی هلال احمر در شهرستان دیر نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی مطلوب دارد، اظهار داشت: این مرکز درمانی با مشارکت خیّران راه‌اندازی شده است که خدمات درمانی ارائه می‌شود.

وی با ابراز اینکه مساحت این درمانگاه تخصصی 450 مترمربع است، گفت: این درمانگاه دارای بخش‌های دندان‌پزشکی، اکو، سونوگرافی، آزمایشگاه و نوار قلب است که خدمات درمانی تخصصی به مردم شهرستان دیر ارائه می‌کند.

معاون درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال احمر کشور با تأکید بر اینکه داروخانه‌های هلال احمر نقش مهمی در تأمین داروهای خاص و کمیاب بیماران دارد، افزود: اکنون با افتتاح داروخانه هلال احمر استان لرستان که هفته آینده صورت می‌گیرد تمام استان‌های سراسر کشور از داروخانه هلال احمر بهره‌مند هستند.

رئیس کرمی با اعلام اینکه در هفته هلال احمر پلت دارو در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ساخت پلت دارو همان هسته مرکزی پلت که در گذشته وارداتی بود در هفته هلال احمر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای مانور درمان اضطراری در هفته مذکور خاطرنشان کرد: مانور درمان اضطراری هلال احمر برای هماهنگی بیشتر بین استان‌ها در پنج منطقه کشور در هفته هلال احمر برگزار می‌شود.

معاون جمعیت با بیان اینکه استان بوشهر در این مانور در گروه استان‌های خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد قرار دارد، گفت: در این مانور وظیفه این گروه‌ها خدمات بهتر به مصدومان و هماهنگی بیشتر بین استان‌ها است.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon