تشکر قالیباف از حدادعادل به‌خاطر پایبندی به ائتلاف

تشکر قالیباف از حدادعادل به‌خاطر پایبندی به ائتلاف

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از حداد عادل به‌خاطر مواضع انقلابی و ارزشی و همچنین پایبندی به توافق‌های ائتلاف سه‌گانه تشکر کرد.

پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفت: قالیباف و همکاران ستاد انتخاباتی وی که طی 4 ماه گذشته همکاری نزدیک و فشرده‌ای با دیگر کاندیداهای ائتلاف سه‌گانه و ستادهای‌شان داشته‌اند، قدردان مواضع اصولی و انقلابی حداد عادل در فرایند تشکیل ستاد ائتلاف و پایبندی وی به توافق‌ها هستند.

پرویز اسماعیلی افزود: ترجیح ارزش‌های انقلاب و موفقیت جریان اصول‌گرایی بر منافع شخصی درسی از این معلم فرهنگ و اخلاق برای همه فعالان اصول‌گرا است.

وی در پاسخ به سؤالی در زمینه انتشار فهرستی در یکی از سایت‌ها به‌عنوان کابینه قالیباف افزود: این‌گونه گمانه‌زنی ها معمولاً پس از انتخابات و مشخص شدن منتخب مردم آغاز می‌شود، اما اینکه در مورد قالیباف قبل از انتخابات شروع شده، جالب توجه و چه‌بسا نمایان‌گر انتظار عمومی برای پیروزی وی است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: فهرست منتشره یک کابینه خیالی است و به هیچ وجه صحت ندارد.

اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که فهرست مذکور به جبهه پیشرفت و عدالت منتسب شده، گفت: بنده سخنگوی ستاد قالیباف هستم و نه سخنگوی این جمعیت. هرگونه نظر احزاب و گروه‌ها در مورد مواضعشان را باید از دبیران کل یا سخنگوی آنها پرسید.

وی تأکید کرد: طی روزهای گذشته اقدامات تخریبی علیه  قالیباف هم در رسانه‌های خارجی و هم متأسفانه در برخی رسانه‌های داخلی شدت یافته است. انتشار فیلم سخنان برخی رقبا برای تخریب قالیباف در فضای مجازی، انتشار گسترده شایعه وجود سی‌دی قرمز، توزیع سی‌دی‌های تخریبی، پاره کردن بنرها و پوسترهای تبلیغاتی و نهایتاً برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد همکاران قالیباف در دولت آینده در چارچوب اقدامات تخریبی ارزیابی می‌شود.

سخنگوی ستاد قالیباف همچنین در خصوص پوشش اخبار کاندیداها در صدا و سیما گفت: مشی ما این نبوده که به‌خاطر یک اشکال، زحمات و تلاش‌های دستگاه‌ها و نهادهای درگیر انتخابات از جمله مجموعه صدا و سیما را نادیده بگیریم و بیانیه صادر یا مصاحبه انجام دهیم. بلکه با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه ملی و تعامل بهتر در صدد ارائه دیدگاه‌های نامزد خود هستیم.

وی به‌عنوان مثال به پوشش خبری سفر یک‌شنبه قالیباف به مشهد اشاره کرد و افزود: استقبال چند ده هزار نفری از قالیباف در مشهد قطعاً بی‌سابقه بود و انتظار داشتیم تلویزیون شب گذشته این حضور گسترده را که نمادی از حماسه سیاسی است، کم رنگ نکند.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که رسانه ملی این اشکال را در برنامه‌های آتی جبران کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon