تلاش ما استفاده حداکثری از ظرفیت هابرای خلق حماسه اقتصادی است

تلاش ما استفاده حداکثری از ظرفیت هابرای خلق حماسه اقتصادی است

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری تسنیم: سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش ما در دولت یازدهم استفاده حداکثری از ظرفیت های هر استان برای خلق حماسه اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، جلیلی امروز در ارتباط تلفنی، با هوادارانش در مسجد انقلاب بجنورد اظهارکرد: امید است در نخستین فرصت، توفیق حضور در جمع مردم خراسان شمالی برایم حاصل شود.

وی افزود: هر استان ظرفیت های ویژه ای دارد که شایسته است برای استفاده صحیح و درست مورد استفاده قرار گیرد.

جلیلی بار دیگر تاکید کرد: تلاش براین است تا در دولت یازدهم به گونه ای عمل شود که بتوان از تمام ظرفیت های موجود در کشور و نیز با استفاده از ظرفیت های حماسه ی سیاسی ای که در 24 خردادماه توسط مردم خلق می شود، حماسه ی اقتصادی رقم بخورد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، دبیر کل جبهه پایداری که به عنوان نماینده جلیلی به این استان سفر کرده بود نیز با تاکید بر جایگاه ولایت خداوند و ولایت ولی فقیه و رهبری در هر گونه تصمیم گیری ها و نیز ضرورت تبعیت از آن گفت: در فضای سیاسی نیز کسی حق ندارد از خداوند اطاعت نکند.

وی افزود: حرف ولایت فقیه قانون بالادستی است و در همه حال حرف حرف ولایت فقیه است.

وی همچنین بااشاره به کناره گیری حدادعادل از نامزدی این دوره ریاست جمهوری، این اقدام را حرکتی بسیار مثبت و خوب خواند و اظهار کرد: دغدغه ای وجود داشت که مبادامیان اصولگرایان تفرقه باشد و این حرکت به نفع نظام و اصولگرایان است.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon