خبرنگاران تسنیم در کرمانشاه عضو داوطلب هلال احمر شدند


خبرنگاران تسنیم در کرمانشاه عضو داوطلب هلال احمر شدند

خبرگزاری تسنیم: همزمان با هفته هلال احمر خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در کرمانشاه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این دفتر عضو داوطلب این جمعیت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز از دفتر خبرگزاری تسنیم در کرمانشاه بازدید و از اطلاع‌رسانی‌های این خبرگزاری در انتشار اخبار بشر دوستانه هلال احمر تقدیر کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نقش رسانه در انتقال حس نوع دستی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: نقش رسانه در عصر کنونی به عنوان عصر ارتباطات بسیار پر رنگ و تاثیرگذار است.

عادل شفیعی با بیان اینکه در هر نقطه‌ای از جهان رسانه‌ها هر حادثه‌ای را پوشش می‌دهند، عنوان کرد: برخی از رسانه‌ها اخبار را به صورت مثبت انعکاس داده و برخی دیگر با بهره‌برداری انعکاس می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در کشور به‌ویژه در استان کرمانشاه رسانه‌ها به دنبال آگاه‌سازی و شفاف‌سازی اطلاعت برای مردم هستند، گفت: اقدامات رسانه‌ها در استان در راستای آگاهی‌بخشی به مردم در جهت مشارکت در اقدامات عام‌المنفعه و بشردوستانه مشهود است و گام‌های موثری در این راستا برداشته شده است.

شفیعی به عواقب اخروی و دنیوی اقدامات بشردوستانه اشاره کرد و افزود: تمامی استان‌ها جهت کمک‌های امدادی و بشردوستانه و اعزام تیم‌های پزشکی به کشور ستم‌دیده یمن اعلام آمادگی کرده‌‌اند و استان کرمانشاه نیز در این راستا از استان‌های پیش‌قدم محسوب می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در هر نقطه از کشور با صلاحدید مسئولان آماده ارائه خدمات به مردم مظلوم یمن هستند، گفت: امید داریم هرچه زودتر شر حکومت آل سعود و حکام بحرین از مردم ستم‌دیده و مظلوم این مناطق کم شود.

در حاشیه این بازدید مدیر دفتر و خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در کرمانشاه عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان شدند.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon