«سفر جنجالی» اواخر خرداد به مرحله پایانی می‌رسد


«سفر جنجالی» اواخر خرداد به مرحله پایانی می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بنیسی، گفت: بازی رایانه‌ای سفر جنجالی با موضوع سبک زندگی اواخر خرداد سال جاری رونمایی می‌شود.

حبیب داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، در خصوص تولید بازی رایانه‌ای سفر جنجالی با محتوای سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: بازی سفر جنجالی اولین بازی است که رسماً با موضوع سبک زندگی اسلامی ساخته شده و تلاش می‌کنیم برای تمام گروه‌های سنی جذاب باشد ضمن اینکه این بازی قابلیت رقابت آنلاین دارد.

وی ادامه داد:‌ ما در شرکت خود کارگروهی به نام تولید محتوا داریم که همان کار بازی‌نامه نویسی را انجام می‌دهد و در آن از کارشناسان حوزه علمیه، اساتید دانشگاه در رشته معماری، خلاقیت و استادان تحقیق در زمینه سبگ زندگی اسلامی و غربی و افرادی که در نگارش متون ید طولایی دارند در آن حضور دارند و  97 روز تلاش کردند تا متن بازی سفر جنجالی نوشته شود. این بازی‌نامه طبق استاندارهای نوشته شده در کتاب استانداردهای بازی‌نامه نویسی( کتاب سال بینا رشته‌ای سال‌های 90 تا 93 ) تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بنیسی افزود: این بازی دوبعدی و از نوع ماجراجویانه است در یک سرزمین و تمدن زیبا رخ می‌دهد، این تمدن از چند شهر و روستا تشکیل شده که بازیکن به مرور اجازه ورود به آنها را پیدا می‌کند و روند داستان بازی شکل می‌گیرد.

وی در خصوص لزوم توجه به بازی‌سازی ارزشی و با در نظر گرفتن شاخصه‌های ایرانی و اسلامی، گفت: ما معتقدیم در حال حاضر برای تبلیغ دین ابزارهای مختلفی وجود دارد و از جایی که یکی از پرجاذبه‌ترین و پراستقبال‌ترین قالب‌های تبلیغی در آینده بازی‌رایانه‌ای خواهند بود می‌توان از این ظرفیت برای تربیت دینی کودکان و نوجوانان استفاده کرد، این بازی‌ها یک قالب تبلیغی هستند که در صورت پر نشدن با محتوای مناسب و مثبت با محتوای غربی و منفی پر خواهند شد.

داستانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 40 درصد از بازی‌های ساخت غرب، 40 درصد خطوط قرمز ما را رد کرده‌اند و باید بدانیم دشمن به نفع ما کار نمی‌سازد وقتی در این هجمه هستیم و حداقل 18 میلیون گیمر در کشور داریم که روزی یک ساعت و نیم بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند باید با تمام قوا به میدان بیاییم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon