روسیه درحال ساخت سامانه‌های موشکی برای غلبه بر سامانه‌های موجود است


روسیه درحال ساخت سامانه‌های موشکی برای غلبه بر سامانه‌های موجود است

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که کشورش درحال تلاش برای ساخت سامانه‌های موشکی با قابلیت برتر با توانایی غلبه بر سامانه‌های دفاع موشکی موجود است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایتارتاس،  ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک جلسه دفاعی دستور داد در اسرع وقت تمام آزمایشهای سخت‌افزارهای نظامی ارتش که در رژه روز پیروزی به نمایش درآمد تکمیل شود.

پوتین گفت: ما نیاز داریم تمام آزمایشات را در اسرع وقت به اتمام رسانده و به سوی تولید آنها تغییر مسیر دهیم.

وی با اشاره به تسلیحات نمایش داده شده در رژه روز پیروزی گفت:  عملکرد ویژگیهای  سخت‌افزارهای جنگی جدید به شکل قابل‌توجهی از نمونه‌های خارجی خود برتر بوده و مورد تایید و تعریف کارشناسان نظامی قرار گرفته‌اند.

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به نیاز به مدرنیزه کردن تجهیزات نظامی اعلام کرد که در جلسه دفاعی درباره جزئیات روند انجام دستورات دفاعی مرتبط به تجهیز  نیروهای هسته‌ای راهبردی و نیروهای دفاع هوایی بحث می‌شود.

پوتین اعلام کرد که روسیه بر روی تولید سیستم‌های موشکی با قابلیتهای برتر به منظور غلبه بر سپرهای دفاع موشکی موجود کار می‌کند.

وی همچنین اعلام کرد که روسیه درحال ساخت مجموعه‌ای از ماهواره‌ها است که زیرساخت‌های فضایی این کشور و همچنین سیستم‌های راداری آن را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان