موسسات پژوهشی کارآمد در استان کرمانشاه راه‌اندازی شود


موسسات پژوهشی کارآمد در استان کرمانشاه راه‌اندازی شود

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: موسسات پژوهشی قوی و کارآمد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت جامعه علمی در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال با حمایت استانداری در سراسر استان کرمانشاه ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هدایت حاتمی در نشست هم‌اندیشی با اقتصاددانان که امروز پیرامون سند اشتغال استان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اساتید و نخبگان حوزه اقتصاد باید در فعالیت‌های علمی خود به واقعیت‌ها توجه کنند و در حال حاضر در حوزه مسائل تئوریک و به ویژه حوزه اقتصاد خدمات شهری مشکلات اساسی در این استان وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه فعالیت اثرگذار در راستای ترویج و بهبود فضای کسب و کار در جامعه دانشگاهی را خواستار شد و افزود: اساتید حوزه اقتصاد باید دانسته‌ها و ایده‌های خود را از تریبون دولتی و رسانه‌های تصویری و شنیداری به گوش مرم برسانند.

حاتمی تدوین سرفصل‌های صحیح آموزشی و بخشنامه مقررات با شورای مهارت را الزامی دانست و گفت: اساتید علمی باید از آخرین قوانین و مقررات آموزشی در حوزه‌های مختلف علمی و به‌ویژه حوزه اقتصاد مطلع شوند.

وی ایجاد موسسات پژوهشی قوی و کارآمد در استان کرمانشاه را راه‌حلی برای رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری در این استان بیان و اظهار کرد: در حال حاضر یک موسسه پژوهشی در استان فعالیت خود را تا مرحله فروش جدی اطلاعات گسترش داده که این مهم می‌تواند الگویی برای اقدامات مشابه در آینده باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: حضور اساتید گروه اقتصاد دانشگاه رازی در کارگروه‌های تخصصی استان در نخستین فرصت بررسی خواهد شد و پیش از این نیز تشکیل اتاق فکر را به مدیران کلیدی دستگاه‌های اقتصادی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon