نوری: استانی‌شدن انتخابات مجلس, ارتباط مردم و نمایندگان را محدود می‌کند


نوری: استانی‌شدن انتخابات مجلس, ارتباط مردم و نمایندگان را محدود می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه ارتباط میان مردم و مسئولان نمایندگان مجلس هستند و با استانی شدن انتخابات این ارتباط محدود‌تر می‌شود.

سید راضی نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: تنها راه ارتباط میان مردم و مسئولان نمایندگان مجلس هستند و با استانی شدن انتخابات این ارتباط محدود‌تر می‌شود.

وی افزود: البته باید توجه کنیم که استانی شدن انتخابات سبب افزایش مشکلات مردم در شهرهای کوچک می‌شود چرا که در این شهر‌ها نمایندگان جدا از مسائل نظارت بر قانون مجری قانون نیز هستند. مردم برای رفع مشکلات جاده‌ای و بیکاری نیز به نمایندگان مجلس مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در استانی شدن انتخابات مجلس بر حفظ ارتباط میان مردم و نمایندگان تأکید شود، گفت: این حلقه اتصال سبب مطالبه حقوق مردم از مسئولان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با تقویت شورا‌ها می‌توان گام‌هایی برای اجرای انتخابات به صورت استانی برداشته شود، عنوان کرد: متأسفانه در برخی از شهرستان‌ها شوراهای شهر تبدیل به شوراهای شهرداری شده‌اند و این یکی از آسیب‌های این طرح است.

نوری بیان کرد: در شهر تهران شورای شهر چندین تجربه موفق داشته و با تشکیل کمیسیون‌های مختلف سبب پیشرفت شهر شده و باید این الگوی اثرگذاری شورا‌ها در شهرهای دیگر اجرایی شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon