برانکو: با قلب بزرگ قرمزمان به مصاف استقلال می‌رویم


برانکو: با قلب بزرگ قرمزمان به مصاف استقلال می‌رویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید بازیکنان من کم‌تجربه و جوان باشند ولی قلب قرمز بزرگی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار داشت: به شما خسته نباشید می‌گویم و عذرخواهی می‌کنم مزاحم چای خوردن‌تان شدیم اما می‌دانم که مسابقه از آنجایی که جلب توجه بالایی دارد به کارمان نمی‌رسیم.

وی افزود: بار دیگر تکرار می‌کنم که ایران باید احساس غرور کند که چنین دربی در فوتبال آن بین پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود، البته ممکن است بازی فردا از نظر نتیجه حائز اهمیت نباشد اما برای هر دو تیم نقش فینال را دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مسابقه فردا می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد و جالب توجه شود. شخصاً به همراه بازیکنان به این مسئله واقف هستیم که فردا انتظارها از ما بالاست من هم امیدوارم شاهد بازی جالب با جوی زیبا باشیم و عملکردی برازنده تیم داشته باشیم.

برانکو در  پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی براینکه آیا کفشگری بازی فردای پرسپولیس مقابل استقلال را از دست داده است گفت: شما این مسئله را می‌دانید.

وقتی خبرنگاران اعلام کردند که خود کفشگری اعلام کرده که بازی را از دست داده، برانکو اعلام کرد: بله ایشان برای بازی فردا متأسفانه مدنظر ما نیست این در شرایطی است که کفشگری بازیکن مهمی برای تیم ما است و من از این می ترسم که دو بازی مقابل استقلال و الهلال عربستان را از دست داده باشد ولی ما فردا با 11 بازیکن پرسپولیسی به میدان می‌رویم و هیچ توجیهی نیز در این خصوص وجود ندارد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای دارد و با توجه به اینکه استقلال در هفته های اخیر نتیجه نگرفته نمی‌ترسید که بازیکنان شما استقلال را دست کم بگیرند، گفت: شاید بازیکنان من کم تجربه و جوان باشند ولی قلب قرمز بزرگی دارند و انتظار دارم که این جوانی و کم تجربگی را با قلب خودشان و دلیری‌شان برطرف کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مسعود همامی به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته باشد و اگر در بازی فردا سوشا مکانی مصدوم شود چه بازیکنی جایگزین او می‌شود، گفت: قرار است ما دروازه بان جایگزین کنیم من خواستم که با کنار گذاشتن همامی به دروازه بان سوم فرصت داده باشم.

برانکو در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی تاکتیک تیمش را عنوان کرده که به دنبال کنترل کردن محمد نوری بازیکن شما هستند، گفت: خوشحالم که قلعه نویی به این اندازه به بازیکنانش اعتماد دارد و مربیان واقعی و بزرگ به این صورت رفتار می‌کنند ما هم این طور هستیم و می‌دانیم با این ها چگونه خوب بازی کنیم و موثر باشیم. ما فردا به فکر نتیجه مثبت هستیم هر چند برای دیدن و تاکتیک شیوه ما باید منتظر آغاز بازی باشیم ما مربیان به هر اندازه‌ای که شما فکر می‌کنید تفکر تاکتیکی داریم اما مهم این است که بازیکنان چطور در زمین این تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند و آیا اصلا موفق می شوند تاکتیک‌ها را اجرا کنند یا خیر.

وی ادامه داد: بازیکنان در اجرای فرامین تاکتیکی بسیار موثر هستند و من هم از بازیکنان خودم بسیار راضی هستم چون به تمام فرامین تاکتیکی ما گوش می‌دهند و آن را در زمین اجرا می‌کنند هر چند آنها امسال با 4 مربی کار کردند که مسئله راحتی نیست. چون باید خودشان را با تفکر 4 مربی مختلف تطبیق بدهند. در مجموع می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم و این را اعلام کنم که آنها به دنبال افزایش کیفیت خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قضاوت تورج حق‌وردی در دربی فردا و اعتراض باشگاه پرسپولیس به این مسئله خاطر نشان کرد: من به عنوان یک مربی هیچ وقت به مسائل داوری نمی‌پردازم چون به داوران و کار آنها اعتقاد دارم به نظر من هیچ داوری حق ندارد مقابل چشم تعداد زیادی تماشاگر و کارشناس آبروی خود را مورد بازیچه قرار بدهد.

برانکو ادامه داد: مطمئن هستم داوران به محترم‌ترین شکل ممکن کار خود را انجام می‌دهند هر چند اشتباه در هر کاری وجود دارد و هر داوری می‌تواند اشتباه کند اما مهم این است که این اشتباه از قصد نباشد. باز هم می‌گویم که علاقه‌ای ندارم در خصوص داوری صحبت کنم ولی همه دیدند داوران در سطح جام جهانی چه اشتباهاتی انجام دادند.

وی در خصوص اینکه امیر قلعه نویی روز گذشته اعلام کرد که شما اطلاعاتی از تیم ملی را در اختیار آن قرار دادید و اکنون نمی‌ترسید که این اطلاعات در بازی فردا به ضرر شما باشد گفت: پس از پایان جام جهانی 2006 آلمان یک سمینار مربیگری برگزار شد که برای سرمربیانی بود که در جام جهانی حضور داشتند. از آنجایی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی انتخاب شده بود فرصت دست داد که همدیگر را ببینیم و با هم صحبت کنیم من بینش خودم و مواضعی که داشتم از تیم ملی به او انتقال دادم چرا که 5 سال در فوتبال ایران حضور داشتم که البته دوست داشتم پس از پایان کارم در تیم ملی در تیم باشگاهی حضور داشته باشم و این موضوع را با محمد دادکان توافق کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از ترک تیم ملی عادات جدیدی را بر جای گذاشته بودیم و نتایج خوبی در پورسان کسب کرده و در خیلی از تورنمنت‌ها حضور داشتیم از آن تیم ملی تنها باید علی دایی یحیی گل محمدی و سهراب بختیاری‌زاده به دلیل اینکه سن‌شان بالای 35 سال بود کنار گذاشته می‌شدند دوست داشتم نتایج تیم ملی که با من کسب شده بود استمرار داشته باشد و هر دو نفر برسر یک منافع مشترک صحبت می‌کردیم و اینکه تیم ملی باید بهترین باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon