پروژه‌های مهم خراسان شمالی در اولویت اختصاص بودجه قرار می‌گیرد


پروژه‌های مهم خراسان شمالی در اولویت اختصاص بودجه قرار می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های مهم خراسان شمالی همچون راه‌آهن، سدها، جاده‌های اصلی، بیمارستان‌ها و ورزشگاه ۱۵ هزارنفری از اولویت‌های اختصاص بودجه به این استان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنوردبه نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا تاج گردون در حاشیه بازدید از استادیوم 15 هزارنفری بجنورد اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی بازید از استان‌ها ارزیابی عملکرد، نظارت بر امور و برنامه‌ها است.

وی افزود: می‌خواهیم بدانیم بودجه‌هایی که با تلاش دولت و نمایندگان مجلس تصویب‌شده آیا عملیاتی شده‌اند و در صورت وجود نقاط ضعف اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

تاج گردون خاطرنشان کرد: بازید از استان‌ها به‌نوعی کمک به دولت و مسئولان محلی است تا پروژه‌ها با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح انجام گیرد.

وی تصریح کرد: توصیه‌ای که به استان‌ها داریم اینکه پروژه‌های کوچک را ساماندهی داده البته در این راستا دولت برای طرح‌های کوچک سهم خوبی از اعتبارات را برای استان‌ها  از ماده 180 قائل شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین پروژه‌های غیرضروری را نیز باید به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه از طرح‌های در حال اجرای فرودگاه بین‌المللی بجنورد, تقاطع غیر هم‌سطح کنارگذر جنوبی, استادیوم 15 هزار نفری بجنورد، سد بش قارداش ، سایت صداوسیما و دانشگاه ملی بجنورد  بازید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon