آیت‌الله طباطبائی‌نژاد: صدای حق‌طلبی مسلمانان خاموش نمی‌شود


آیت‌الله طباطبائی‌نژاد: صدای حق‌طلبی مسلمانان خاموش نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اصفهان در واکنش به اعدام عالم برجسته شیعیان در عربستان و با اشاره به کارنامه سیاه و جنایات آل سعود گفت: اگرچه عربستان در تلاش برای خاموش کردن صدای شیعیان است اما صدای حق طلبی مسلمانان خاموش نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در واکنش به اعلام حکم ناعادلانه اعدام عالم برجسته شیعه عربستان شیخ نمر باقر النمر، اظهار داشت: جنایات عربستان در روزهای اخیر بر همگان مشهود است و مجامع حقوق بشری و اسلامی باید در قبال واکنش به موقع داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مهم و حساس این عالم برجسته شیعه در راستای افشای ظلم های آل سعود، تصریح کرد: صدور چنین حکمی ظالمانه است و آل سعود بداند اگر دست به چنین کاری بزند، خشم تمام شیعیان را به دنبال خواهد داشت و صدای حق طلبی مسلمانان را خاموش نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان  با بیان اینکه آل سعود در دوران‌های مختلف، در کارنامه خود جنایات متعددی دارد، گفت: شیخ نمر، بدون گناه از سوی حکام عربستان محکوم به اشد مجازات محکوم شده است.

وی با اشاره به این‌که اعدام شیخ نمر پیامدهای غیرقابل پیش بینی برای عربستان سعودی دارد، افزود: این گونه رفتار‌ها جز تضعیف موقعیت آل سعود در منطقه هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد.

امام جمعه اصفهان، به حمله ظالمانه آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن هم اشاره کرد و گفت: دولت عربستان در مقابل این جنایات باید پاسخگو باشد.

وی در پایان خطاب به سران آل سعود و آل خلیفه خاطرنشان کرد: با اعدام علمای برجسته شیعیان در عربستان صدای شیعه هرگز خاموش نخواهد شد و قطعا تنفر و انزجار شیعیان از آل سعود را چندین برابر می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon