۳۰ اردیبهشت ماه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی سفر می‌کند

30 اردیبهشت ماه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی سفر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: استاندار آذربایجان‌شرقی از هفدهمین سفر استانی حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه به آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این سفر چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که تمهیدات لازم برای انجام این سفر فراهم شده است، اظهار داشت: صبح امروز در جلسه‌ای که با رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و معاونین داشتیم گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام یافته برای سفر استانی هیات دولت را ارایه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم روحانی، کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه 30 اردیبهشت مهمان مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی بوده و اولین برنامه رئیس جمهور در این سفر نیز دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شریف و بزرگوار استان خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این سفر دو روزه خواهد بود، اظهار داشت: دیدار و سخنرانی عمومی در جمع مردم تبریز، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، سخنرانی در جمع علما، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست‌خبری از عمده برنامه‌های رئیس‌جمهور در تبریز خواهد بود.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید، پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان و فارس سفر کرده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon