شکست منیزیم برابر قهرمان لیگ در روزی که ثامن مشهد به رده دوم نزدیک شد

شکست منیزیم برابر قهرمان لیگ در روزی که ثامن مشهد به رده دوم نزدیک شد

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هندبال با شکست منیزیم فردوس برابر ثامن الحجج سبزوار و پیروزی ثامن الحجج مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هندبال عصر امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین دیدار تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار 25 بر 23 منیزیم فردوس را شکست داد. ثامن الحجج سبزوار در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کرده بود.

در دیگر بازی هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هندبال هپکوی اراک 33 بر 27 نیروی زمینی را شکست داد و 15 امتیازی شد. ثامن الحجج مشهد نیز در یک بازی حساس و نفسگیر 30 بر 29 گهر زمین تهران را مغلوب کرد. امروز همچنین فولاد مبارکه سپاهان 27 بر 21 نفت و گاز گچساران را شکست داد.

روز گذشته نیز یک بازی برگزار شد که طی آن شهرداری تبریز با نتیجه 32 بر 28 مس کرمان را از پیش رو برداشت.

با این نتایج ثامن الحجج سبزوار قهرمان زودهنگام لیگ برتر هندبال 33 امتیازی شد و اندوخته امتیازات خود را بیشتر کرد. در جدول رده‌بندی منیزیم فردوس و ثامن الحجج مشهد با 26 امتیاز دوم و سوم هستند و فولاد مبارکه نیز با 24 امتیاز چهارم است.

با توجه به اینکه ثامن الحجج مشهد یک بازی بیشتر از منیزیم انجام داده است، برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید منتظر نتایج این تیم در دو هفته پایانی لیگ برتر هندبال باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon