فروزان: از نیمکت‌نشینی در دربی ناراحت نشدم


فروزان: از نیمکت‌نشینی در دربی ناراحت نشدم

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید که از نیمکت‌نشینی در دربی ۸۰ ناراحت نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن فروزان در خصوص اینکه در دربی 80 نیمکت‌نشین بود و آیا از این موضوع ناراحت شده است، گفت: نیمکت‌نشینی ناراحتی ندارد. من 28 بازی انجام دادم و حالا مربی تصمیم گرفته دو بازی هم روی نیمکت باشم. من خیلی حرفه‌ای این موضوع را قبول کردم و ناراحتی‌ام از باخت است.

وی افزود: در هر بازی که شکست می‌خوردیم موردی نداشت اما نباید به پرسپولیس می‌باختیم. اکنون هم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. بازهم می‌گویم از تصمیم سرمربی تیم‌مان برای نیمکت‌نشینی ناراحت نیستم و هر زمان که روی نیمکت بنشینم برای پیروزی تیمم دعا می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا روی نیمکت تیمش به شدت ناراحت بوده است، اظهار داشت: ناراحت بودم که توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد و هرچه می‌زدیم به در بسته می‌خورد. مثل خیلی از روزهای دیگر روزمان نبود و توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد.

فروزان درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: خیلی ناراحت بودم و به همین دلیل به درگیری‌ها نزدیک نشدم. از صحنه دور بودم و چون باخت بدی بود، اتفاقات را ندیدم.

وی درباره اینکه آیا سال آینده در استقلال می‌ماند یا نه، خاطرنشان کرد: قراردادم سه ساله است و بعد از پایان قراردادم هم آن را پنج سال دیگر تمدید خواهم کرد. من حالا حالاها در استقلال هستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon