"کشتی نجات" هیچ‌گونه سلاحی را حمل نمی‌کند


"کشتی نجات" هیچ‌گونه سلاحی را حمل نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: "کشتی نجات" حامل کمک‌های انسانی بوده و هیچ‌گونه سلاحی را به همراه ندارد.

سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ادعای دولت آمریکا مبنی بر رصد کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه ملت ایران به مردم یمن اظهار داشت: کشتی هر کشوری به منزله بخشی از سرزمین آن کشور محسوب شده و هر اقدامی را که برای حفاظت از کشورش انجام دهد در رابطه با کشتی خود نیز انجام می‌دهد.

وی افزود: آمریکا جرأت تعرض به این کشتی را نداشته چرا که این کشتی حامل کمک‌های انسانی بوده و اگر بخواهند رسوایی بزرگی را به دست ‌آورند می‌توانند آزمایش کنند و مطمئن باشند چیزی به جز رسوایی و ننگ برایشان به همراه نداشته چرا که این کشتی هیچ‌گونه سلاحی را به همراه نداشته که بخواهند آن را مورد تعرض قرار دهند.

سردار نقدی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره شکست‌های مکرر داعش و آینده این گروه تکفیری گفت: بنای این گروه بر نوکری استکبار، تفرقه و خشونت بوده که تمامی این موارد پایه‌های متزلزلی هستند که استمرار نمی‌یابد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: ظلم، نوکری، تفرقه و خشونت چیزهایی نیستند که بتوانند ادامه یابند این‌ها به مانند کف روی آب بوده که چند روزی باقی مانده و آمریکایی‌ها دل به آن خوش کرده‌اند.

وی افزود: آمریکا زور، توانایی و نیروی مسلح نداشته و این گروهک تروریستی داعش را پیاده نظام خود کرده‌، که به طور حتم با آبروریزی و شکست صحنه را ترک خواهند کرد.

وی درباره آمادگی نیروهای بسیج برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) افزود: جلساتی برای این منظور برگزار شده و هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم امسال نیز به مانند سال‌های دیگر بتوانیم میزبان خوبی برای زائران سالروز ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) باشیم.

سردار نقدی با اشاره به حضور زائران در مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی‌(ره) گفت: چند روز آینده شاهد حرکت‌های پیاده مردم به سمت حرم مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) خواهیم بود که به این منظور در صحن جدید به ویژه آن قسمت از حرم که به تازگی برای ساماندهی زائران مهیا شده، آمادگی لازم برای استقرار زائران را داریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon