تعداد هتل‌های شیراز پاسخگوی نیاز گردشگران نیست


تعداد هتل‌های شیراز پاسخگوی نیاز گردشگران نیست

خبرگزاری تسنیم: شهردار شیراز با اشاره به افزایش ورود گردشگران به این کلا‌ن‌شهر گفت:تعداد هتل‌های موجود پاسخگوی نیاز گردشگران نیست و شیراز حداقل نیازمند ۵۰ هتل است.

علیرضا پاک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت:‌ در سال گذشته پنج هتل در شیراز افتتاح شد که امسال نیز ساخت سه تا چهار هتل دیگر در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال گردشگران افزایش تعداد هتل‌های شیراز  ضروری است،گفت: برنامه شهرداری شیراز در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری حمایت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل‌های چهار تا پنج ستاره در این کلان‌شهر است.

پاک‌فطرت افزود: شیراز تنها کلان‌شهری است که برای ساخت هتل از سرمایه‌گذاران عوارض دریافت نمی‌کند و این باعث ایجاد انگیزه در آنان برای ساخت هتل شده است.

وی با اشاره به افزایش دو برابری رشد ورود گردشگران خارجی به شهر شیراز در سال گذشته خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز در حال حاضر برنامه‌هایی ویژه برای حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری دارد.

شهردار شیراز بیان کرد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران در اولویت برنامه‌های شهرداری شیراز در زمینه گردشگری است و باید با کیفیت‌ترین خدمات به میهمانان در زمینه‌های مختلف ارائه شود.

پاک‌فطرت بیان کرد: توسعه کمربند سبز در ارتفاعات شهر شیراز و ساخت بوستان‌های بزرگ تفریحی از دیگر اقدامات شهرداری شیراز برای ایجاد فضایی با نشاط برای بازدید گردشگران است.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon