غزنوی: اولیویرا فصل آینده در تراکتورسازی می‌ماند

غزنوی: اولیویرا فصل آینده در تراکتورسازی می‌ماند

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت‌مدیره تیم تراکتورسازی گفت: تونی قراردادی یک و نیم ساله را با ما دارد و با نایب‌قهرمانی که کسب شد سال آینده نیز سرمربی تیم تراکتورسازی است.

دارا غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره اتفاقات پیش‌آمده در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: اعلام خبر تساوی سپاهان در دیدار همزمان را خود ما نیز متوجه نشدیم که از کجا به درون زمین منتقل شد. ما در جایگاه داشتیم بازی را تماشا می‌کردیم و تا آنجایی که اطلاع داشتیم سپاهان با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بود اما به‌یک‌باره خبر تساوی سپاهانی‌ها به گوش رسید که همه را بسیار خوشحال کرد.

وی افزود: از قرار معلوم این خبر از روی سکوها به نیمکت تیم تراکتورسازی منتقل شد و آنان نیز به گمان اینکه سپاهان با نتیجه مساوی مقابل سایپا متوقف‌شده است اقدام به نگه‌داشتن وقت بازی کردند اما درهرحال بهتر بود هوادارانی که در استادیوم حضور داشتند کمی صبر بیشتری را به خرج داده و خود را بیشتر کنترل می‌کردند.

عضو هیئت‌مدیره تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مقام نائب قهرمانی که تیم تراکتورسازی امسال به دست آورد برای ما کمتر از قهرمانی نبود و این نائب قهرمانی برای مدیران باشگاه تراکتورسازی ارزشی حتی بیشتر از قهرمانی را داشت.

غزنوی در خصوص آینده کاری تونی اولیویرا در این تیم گفت: تونی قراردادی یک و نیم ساله را با ما دارد و با نایب‌قهرمانی که کسب شد سال آینده نیز سرمربی تیم تراکتورسازی است.

وی تصریح کرد: تونی اولیویرا باید طی چند روز آینده لیست بازیکنان موردنظر خود را به ما تحویل دهد تا ما نیز چه سریع‌تر نسبت به بستن تیم برای فصل آینده اقدام کنیم.

عضو هیئت‌مدیره تیم تراکتورسازی تأکید کرد: تونی اولیویرا تا به این لحظه نتایج بسیار خوبی را با تیم تراکتورسازی گرفته است و مهم‌تر از آن نیز محبوبیت وی در نزد مردم آذربایجان است که ما را برای حفظ وی برای سال آینده مجاب می‌کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon