راه‌اندازی سامانه ویژه خبرنگاران و نمایندگان مجلس برای ارائه گزارش "زیرمیزی"

راه‌اندازی سامانه ویژه خبرنگاران و نمایندگان مجلس برای ارائه گزارش "زیرمیزی"

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان وزارت بهداشت از راه‌اندازی سامانه ویژه خبرنگاران و نمایندگان مجلس برای ارائه گزارش "زیرمیزی" و دیگر تخلفات پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدحسین میردهقان در حاشیه برنامه رادیو گفت‌وگو با موضوع «زیر میزی» درباره اینکه وقتی بیماران با تخلفات دریافت‌های غیرمتعارف "زیرمیزی" مواجه می‌شوند در نهایت باید با سامانه 1690 (نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت "زیرمیزی") تماس حاصل کنند که متعاقباً روند رسیدگی به این تخلفات نیز زمانبر است، بنابراین برای تسهیل در این زمینه وزارت بهداشت چه اقدامی خواهد کرد؟ به تسنیم اظهار داشت: روند رسیدگی به گزارشات علی‌الخصوص تخلفات پزشکی و دریافت‌های غیرمتعارف "زیرمیزی" در طول 24 تا 48 ساعت صورت می‌پذیرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: با این وجود برای اصحاب رسانه و نمایندگان مجلس که همیشه به نوعی منبع اطلاعات بسیار سریع از تخلفات پزشکی از جمله "زیرمیزی" هستند سامانه ویژه ای را راه اندازی می‌کنیم تا گزارشات آنها به نام خودشان ثبت و در کمترین زمان و به صورت ویژه رسیدگی شود.

میردهقان، تشریح جزئیات بیشتر درباره فعالیت این سامانه ویژه برای خبرنگاران و نمایندگان مجلس جهت ارائه گزارش "زیرمیزی" و دیگر تخلفات پزشکی را به روزهای آینده موکول کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon