سلیمی: وضعیت حریفان روسم مهم نیست و روی عملکرد خودم تمرکز کرده‌ام

سلیمی: وضعیت حریفان روسم مهم نیست و روی عملکرد خودم تمرکز کرده‌ام

خبرگزاری تسنیم: قهرمان سنگین وزن تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: برایم مهم نیست که حریفان روسم چه‌ می‌کنند و مهم عملکردم خودم است.

بهداد سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و تمرینات را زیر نظر توکلی انجام می‌دهم تا روز به روز بهتر از قبل شوم.

وی افزود: مرادی نیز با حضورش در رأس کار تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شرایط بهبود پیدا کند و امورات فدراسیون به بهترین نحو انجام شود. خدا را شکر شرایط بهتر شده و وزنه‌برداران نیز راضی هستند.

وزنه‌بردار دسته 105 + کیلوگرم کشورمان در خصوص اقدامات انجام شده در فدراسیون وزنه‌برداری با حضور مرادی خاطرنشان کرد: شرایط متفاوت شده و کمیته‌های مختلفی با آمدن مرادی تشکیل شده و نفرات خوبی به فدراسیون اضافه شده‌اند. حضور سرپرست در اردوی تیم ملی نیز اتفاق جدیدی است که می‌تواند به حل شدن مشکلات اردویی کمک کند تا مشکلات اردو زودتر حل شود.

سلیمی در ارتباط با شرایط وزنه‌برداران روس که از حریفان مستقیم وی هستند، نیز گفت: من کار خودم را انجام می‌دهم و در جریان تمرینات حریفان روسم نیستم، البته برای من مهم نیست که آنها چه می‌کنند و کار خودم را انجام می‌دهم. مهم این است که من وزنه‌های خوبی را بالای سر ببرم و در این صورت آنها بهترین وزنه‌ها را هم بزنند، نمی‌توانند بهتر از من باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پیش از مسابقات جهانی در تورنمنت یا لیگ داخلی شرکت خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: لیگ هنوز تشکیل نشده ولی اگر لیگ تشکیل شود در آن شرکت خواهم کرد و امیدوارم در مسابقات موفق باشم، البته هنوز با تیمی توافق نکرده‌ام.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon