طرح جامع ترافیکی شهرهای مرکزی مازندران اجرا شود


طرح جامع ترافیکی شهرهای مرکزی مازندران اجرا شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرهای استان، گفت: برای برون رفع از معضلات ترافیکی شهرهای استان باید طرح جامع ترافیکی شهرهای مرکزی مازندران اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، احمد امیرسلیمانی امروز در بازدید از بزرگ‌ترین پروژه شهری شهرستان با بیان اینکه پیشرفت هر شهری بستگی به تلاش و حمایت مسئولان و شهروندان همان شهر دارد، اظهار داشت: مردم آمل همانطوری که در بازگشایی پروژه‌های دیگر شهرداری همکاری تنگاتنگی با ما داشته‌، در بحث تملک و اجرای این پروژه که بزرگ‌ترین رینگ درون شهری مازندران محسوب می‌شود، تعامل بسیار خوبی با سازمان داشتند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه اقدامات انجام شده با تلاش همه اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان‌های وابسته در قالب یک تیم انجام شده است، افزود: با بازگشایی این پروژه، دسترسی شهروندان به خیابان نور در زمانی کوتاه صورت خواهد گرفت.

امیرسلیمانی ادامه داد: پس از این پروژه فاز دیگر بلوار ولایت که از فجر 26 تا آفتاب 74 بوده در مدت زمان 7 دقیقه می‌توان از ابتدای بلوار طالب آملی به انتهای بلوار مدرس دسترسی پیدا کرد.

وی بیان داشت: با افتتاح این دو پروژه شهروندان خودشان کاهش بار ترافیکی را شاهد بوده و قضاوت خواهند کرد.

شهردار آمل با اشاره به نحوه تملک املاک در این مسیر ‌گفتک: تملک 160 پلاک واقع در این مسیر، با مدیریت بسیار خوب سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری به اتمام رسیده و 10 پلاک دیگر باقی مانده که در حال سیر مراحل قانونی است که بزودی به اتمام خواهد رسید و خوشبختانه از کل پلاک‌هایی که تملک کردیم هیچ گونه معترضی تابحال نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری مالکان و مردم را مهمترین عامل پیشرفت سریع پروژه فوق بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز هدف از اجرای این پروژه را روان‌سازی در امر عبور و مرور، کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و صرفه‌جویی در وقت شهروندان بیان و عنوان کرد: شهر یک موجود زنده است و نیاز به رشد و توسعه دارد، رفع مشکل حمل و نقل و ترافیک یکی از مهم‌ترین گره گشایی‌ها از کارهای مردم است که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به مردم دارالمومنین آمل ارائه کنیم.

ابراهیم‌زاده افزود: تلاش خواهیم کرد تا شاهد بهره‌برداری بیشتر از پروژه‌های شاخص و تاثیرگذار در توسعه و عمران شهر آمل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرهای استان، گفت: برای برون رفع از معضلات ترافیکی شهرهای استان باید طرح جامع ترافیکی شهرهای مرکزی مازندران اجرا شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon