‌سردار نقدی: ‌حمایت از خودمختاری کردستان عراق بازی موزیانه غرب است


‌سردار نقدی: ‌حمایت از خودمختاری کردستان عراق بازی موزیانه غرب است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: ‌حمایت از خودمختاری کردستان عراق بازی موزیانه غرب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در کنگره ملی شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد که در مسجد بزرگ قبای سنندج بزگرار شد، اظهار داشت: امروز محفل، محفل شهدا است و ما میهمان آن‌هاییم؛ امنیت و آرامش و عظمت و استقلال را مدیون شهدا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیشمرگان مسلمان کُرد همواره خط‌شکن و صف‌شکن بودند، تاکید کرد: کردستان سرزمین حماسه‌ها و اسطوره‌ها است.

سردار نقدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز حماسه پیشمرگان کُرد در کردستان رنگ و بوی دیگری دارد، خاطرنشان کرد: این افراد بزرگ، ویژگی‌های بزرگی دارند که مهم‌ترین آن‌ها «بصیرت» است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: پیشمرگان مسلمان کُرد در فضای غبار آلودی که مستکبرین در غرب کشور ایجاد کردند، مجاهدانه و با بصیرت به جنگ با ضد انقلاب رفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه غربی‌ها و شرقی‌های زروگو و جنایتکار، هر زمان زروشان کم می‌شود، روی به تفرقه و نیرنگ می‌آورند، گفت: آن‌ها از تفاوت‌های قومی و مذهبی برای به زانو درآوردن ملت‌های به پا خواسته استفاده می‌کنند که البته شاهد بودیم همواره در این راه شکست خورده‌اند.

سردار نقدی دیگر ویژگی پیشمرگان مسلمان کُرد را «اعتقادات عمیق قلبی» آن‌ها عنوان کرد و افزود: حمایت از خودمختاری کردستان عراق بازی موزیانه غرب است.

وی با بیان اینکه جنس پیشمگران متفاوت بود و با عزم خود با ضدانقلاب به جنگ آمدند، اظهار داشت: پیشمرگان گفتند ما مومنیم و آن‌ها کفار هستند، با همین اعتقاد قلبی به میدان نبرد آمدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: وجه ممیز دیگر حماسه پیشمرگان مسلمان کُرد، هدایت‌گری این حرکت بود که جهادی اخلاصگرانه بود؛ آن‌ها هیچ‌گونه رفتار زشتی در حق خانواده‌های فریب‌خوردگان نکردند و این سبب شد که بسیاری از مخالفین به صف پیشمرگان بپیوندند و بسیاری از مردم کسوت جهادی‌بودن و اخلاص را از آنان یاد گرفتند.

سردار نقدی وفاداری پیشمرگان مسلمان کُرد را مهم‌ترین وجه تمایز آن‌ها برشمرد و تاکید کرد: باید توجه داشت که آن‌ها برای خدا آمدند و این را ثابت کردند چراکه از شعار‌ها و آرمان‌هایشان دفاع کردند و یقین داریم وفاداری قوم سلحشور کرد متجلی از این افراد است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon