همایش توجیهی فرمانداران گیلان برای برگزاری انتخابات ۹۴ برگزار شد


همایش توجیهی فرمانداران گیلان برای برگزاری انتخابات 94 برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان از برگزاری نخستین همایش توجیهی فرمانداران گیلان برای برگزاری انتخابات ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران استان گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرمانداران با اقتدار تمام، اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات استان هفته‌ آینده منصوب می‌شوند، افزود: ما باید بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کنیم و نقش فرمانداران در شهرستانها به منظور ایجاد روحیه‌ نشاط و شادابی انتخاباتی بسیار مهم است و باید با همدلی و همزبانی به دنبال برگزاری پرشور و با نشاط انتخابات باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه براساس سیاست‌های وزارت کشور استانداری از تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و دارای شناسنامه هستند حمایت می‌کند، گفت: نوع رفتار فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات و حضور آنان در محافل مختلف نباید به گونه‌ای باشد که بی طرفی ما را در انتخابات زیر سئوال ببرد.

نجفی، رعایت عدالت در برخورد با احزاب و گروه های سیاسی رانیز مهم عنوان کرد و گفت : با هر فرد، گروه، جریان و اندیشه‌ی خاص و افراطی که بخواهد فراتر از موارد قانونی رفتار کند با اقتدار برخورد کنید.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: فرمانداران از افراد امین و بی‌طرف در جریان برگزاری روند انتخابات بهره بگیرند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon