دشمنان برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام دست به هر کاری می‌زنند


دشمنان برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام دست به هر کاری می‌زنند

خبرگزاری تسنیم: استاندار مرکزی گفت: دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام دست به هر کاری می‌زدنند و حفظ انقلاب اسلامی و تداوم شرافتمندانه و سرفرازانه آن در گرو تلاش‌های نیروی انتظامی در سراسر کشور و استان مرکزی است.

 به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود زمانی‌قمی صبح امروز در مراسم صبح‌گاه نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به وظیفه خطیر مأموران نیروی انتظامی اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی همواره در راستای حفظ امنیت در جامعه تلاشی بی‌شائبه از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: این نهاد امنیتی همواره با عزمی راسخ در تمامی مأموریت‌های خود در برخورد با مُخلان نظم و امنیت حضور داشته و فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام همواره برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام، از هر ترفندی بهره جسته‌اند دست به هر کاری زدند و همیشه به دنبال متزلزل ساختن پایه‌های انقلاب‌اسلامی بوده‌اند و در این راستا سعی در ناامن‌سازی جامعه کرده‌اند که با برخورد مأموران نیروی انتظامی روبرو شده و توطئه‌هایشان نقش برآب شده است.

زمانی‌قمی با اشاره به هوشیاری و توان مأموران انتظامی گفت: نیروی‌انتظامی در بخش سخت‌افزاری و حراست از مرزها و نیز در بخش نرم‌افزاری، ایجاد امنیت و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی پر تلاش ظاهر شده‌اند.

وی افزود: مردم نیز می‌بایست در یاری رساندن به این نیرو از تلاش و همکاری خود دریغ نکنند و همکاری لازم را برای موفقیت‌های این نهاد امنیتی با آنان داشته باشند چرا که مردم نیز در ایجاد امنیت اجتماعی می‌تواند این نیرو را یاری و نقش خود را ایفاء کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: گزارش عملکرد فرماندهی ناجا در سال گذشته بیانگر عزم و جدیت در مبارزه با اشرار، مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان بوده که این اقدامات تا به امروز به شکل مستمر ادامه داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon