۳۰ عنوان کتاب در اجلاسیه پیشمرگان مسلمان کُرد رونمایی شد


30 عنوان کتاب در اجلاسیه پیشمرگان مسلمان کُرد رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم: ۳۰ عنوان کتاب با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه نهایی کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ظهر امروز با حضور علی لاریجانی و سردار محمدرضا نقدی از 30 عنوان کتاب در اجلاسیه نهایی کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد رونمایی صورت گرفت.

کتاب «نقشه‌های خاکی» زندگینامه و خاطرات شهید محمدامین رحمانی به نویسندگی علی کلوندی، «مسلخ عشق» داستان زندگی شهیدان مجید و طاهر لطفی به نویسندگی زهرا قرنی، «مرزداران وفادار» خاطرات جمعی از پیشمرگان مسلمان کُرد بانه به نویسندگی هیوا فرخ‌نیا «حماسه دولاب» درباره وضعیت این روستا و مقاومت‌های مردم این روستا به نویسندگی علی‌اکبر رنجبران، «فریاد آزادی پیشمرگ مسلمان کُرد» الهام‌گرفته از عنوان نشریه مکتوب سازمان پیشمرگان مسلمان در سال 58 به نام «فریاد آزادی» از جمله این کتاب‌ها است.

براساس این گزارش، «حماسه پایگلان» اثر یوسف خانی درباره نقش این روستا در دفاع از انقلاب، «طلایه‌دار معرفت» زندگینامه و خاطرات شهید ملامصطفی مردوخی و «پرستوهای مهاجر» زندگینامه و خاطرات 13 شهیده زن پیشمرگ هر دو اثر محمدمهدی لطیفی و «راسخون جهاد و شهادت» جلد یک آن در ارتباط با پیشمرگان سقز و جلد دوم آن درباره پیشمرگان مسلمان کُرد بانه به نویسندگی محمد سلیمانی نمونه‌هایی دیگر از این کتاب‌های چاپ شده‌ای بود که در این کنگره رونمایی شد.

همچنین کتاب‌های «کدخدا شریف» اثر علی کلوندی، «کاریکلماتورهای میدان جنگ» ‌برای کودکان اثر الهام زارعی، «راه اینجاست»، «راسخون 3 و 4»، «حاج سعید توفیقی»، «سردار کاکسوندی»، «دادا»، «لیلاخ در آیینه انقلاب اسلامی»، «یاد یاران»، «سید منصور»، «ستارگان کردستان»، «چمران کردستان»، «سروقامتان» و «حدیث سرو» نیز از دیگر عناوینی بود که نسخه الکترونیکی آن رونمایی ‌شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon