نامه‌های مردم به رئیس جمهور در سفر گیلان تا پایان خرداد ۹۴ تعیین تکلیف می‌شود


نامه‌های مردم به رئیس جمهور در سفر گیلان تا پایان خرداد 94 تعیین تکلیف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بازرسی گیلان گفت: نامه‌های مردم سفر رئیس جمهور به گیلان تا پایان خرداد ۹۴ تعیین تکلیف می‌شود.

نادر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه بیش از 124 هزار نامه مردمی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان اظهار داشت: نامه‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به گیلان تا پایان خردادماه امسال تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری استاندار گیلان تعدادی وام ضروری با سود چهار درصد به متقاضیان ارائه شد، افزوود: حدود 30 هزار نامه مردمی فاقد مشخصات کامل از قبیل کدملی و شماره تلفن بود که توسط کارشناسان سامد گیلان این نامه‌ها در مدت زمان دو هفته تکمیل شد.

مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه نامه‌ها تفکیک شده و به صورت تفکیکی به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارسال شده است، گفت: اداره های کل تا یک ماه فرصت رسیدگی دارند که پس از رسیدگی نامه‌ها و تقاضاهای مورد تأیید را برای ارجاع به مرکز به اداره‌کل بازرسی استانداری گیلان ارسال می‌کنند.

خدادادی با اشاره به اینکه یک‌هزار کارشناس آموزش دیده در ثبت و مراحل رسیدگی نامه‌های مردمی مشارکت دارند، تصریح کرد: بازرسان اداره‌کل بازرسی استانداری گیلان نیز بر نحوه و روند رسیدگی به نامه‌ها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی وام‌های کم‌بهره توسط صندوق کارآفرینی امید و مهر ایران به متقاضیان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: سرانجام تمامی نامه‌ها و درخواست‌ها به مردم اطلاع‌‌رسانی می‌شود.

مدیرکل بازرسی گیلان تأکید کرد: نامه‌هایی که شامل تقاضاهای غیراجرایی است نیز به متقاضیان ارسال می‌شود تا در صورت اعتراض به روند رسیدگی به صورت مجدد رسیدگی شود.

خدادادی با بیان اینکه در نهایت نامه‌های ارسالی و بررسی شده اعتراضی تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شوند، گفت: عده‌ای از متقاضیان نیز در مرحله اولیه مشکلاتشان بررسی ورسیدگی شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon