رویکرد نیروی انتظامی برخورد بدون مماشات با عوامل مخل امنیت و آسایش مردم است


رویکرد نیروی انتظامی برخورد بدون مماشات با عوامل مخل امنیت و آسایش مردم است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اجازه نمی‌دهیم که امنیت کشور به‌دلیل تحرکات و حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه خدشه‌دار شود و رویکرد ما در نیروی انتظامی برخورد بدون مماشات با عوامل مخل امنیت و آسایش مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار اسکندر مؤمنی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده متهمان پرونده حمیدیه اظهار داشت: خوشبختانه بررسی پرونده در مسیر درستی قرار گرفته و امیدواریم احکام در این باره به‌زودی صادر شود.

وی با اشاره حضور پرشور مردم ولایت‌مدار خوزستان و به‌ویژه حمیدیه در مراسم چهلمین روز شهادت مأموران نیروی انتظامی خوزستان گفت: حضور عشایر عرب و مردم خوزستان در این مراسم پاسخی به منافقان و مزدوران بود.

جانشین نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم که امنیت کشور به‌دلیل تحرکات و حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه خدشه‌دار شود و رویکرد ما در نیروی انتظامی برخورد بدون مماشات با عوامل مخل امنیت و آسایش مردم است.

وی افزود: پلیس با همراهمی مردم می‌تواند وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد و مردم از دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند که این ارتباط رمز امنیت پایدار کشور است.

سردار مؤمنی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند امنیت مردم را خدشه‌دار کند، بیان کرد: افرادی که نظم عمومی و امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کنند نباید در کشور احساس امنیت کنند.

وی تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با برهم زنندگان امنیت برخورد قاطع و با رعایت ملاحظات قانونی است.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon