بیش از ۷ میلیارد ریال زکات در استهبان جمع‌آوری شد


بیش از 7 میلیارد ریال زکات در استهبان جمع‌آوری شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد استهبان از جمع‌آوری بیش از ۷ میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد.

شهرام بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در سال 93 بیش از 7 میلیارد ریال زکات در استهبان جمع‌آوری شد اظهار داشت: نسبت به سال 92 این رقم 25 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مبالغ دریافتی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و تکمیل طرح‌های عام المنفعه و غیره هزینه می‌شود افزود: اعتماد و مشارکت زکات‌پردازان برای خدمت‌رسانی و تکمیل طرح‌های عمرانی در روستاها گسترش یافته و سرعت بیشتری به خود گرفته است.

مدیر کمیته امداد استهبان تصریح کرد: بیش از 236 میلیون ریال از این مبلغ زکات خالص و بیش از 249 میلیون ریال آن زکات شجره طیبه بوده است. 

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد به مبلغ 958 میلیون ریال در سال گذشته بیان کرد: این خدمات در زمینه‌های کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان بوده است.

بازیار گفت: در سال گذشته 35 خانوار از خدمات تعمیر مسکن به ارزش 235 میلیون ریال و 12 خانوار از خدمات ساخت و خرید مسکن به مبلغ 722 میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: برای کمک بیشتر به مددجویان در زمینه خدمات عمرانی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر دستگاه‌ها مددجویان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای از انشعابات آب، برق و گاز به صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon