دوره تخصصی مربیان فوتبال گیلان برگزار شد


دوره تخصصی مربیان فوتبال گیلان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: دوره تخصصی دانش‌افزایی مربیان فوتبال گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، قربانعلی الماسخاله صبح امروز در نشست هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه سومین همایش دانش افزایی مربیان برتر فوتبال ایران با حضور جمع کثیری از مربیان فوتبال گیلان برگزار شد، اظهار داشت: مربیان گیلانی حضوری پر تعداد و قابل ملاحظه‌ای داشتند و می‌توان گفت که اکثر چهره‌های نامدار عرصه مربیگری در فوتبال گیلان در این همایش حاضر بودند.

وی افزود: مجید جهانپور، افشین ناظمی، محسن نصر، ایرج خوالی، متقی طلب، عبدالله مرغوب، مازیار ربیعی، نادر عزت اللهی، فرهاد پورغلامی، حبیبی و قدیر بحری چهره‌های شاخص گیلانی حاضر در این همایش  بودند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: در این دوره تخصصی چندین مدرس مهمان نیز حضور داشتند، که در وقت اول آموزش یکی از بازیکن اسبق شوروی سابق بنام سرگی علی نیکف و باشگاهی یوونتوس و لچه ایتالیا را معرفی کردند که در مورد ساختار دفاعی در فوتبال  در یک زمان یک ساعت و سی دقیقه ایی سخن گفت و در وقت دوم تدریس اجمالی دروازه‌بانی توسط الکساندر وینسل از کشور ایتالیا بود انجام پذیرفت.

المساسخاله تصریح کرد: در وقت سوم این همایش تخصصی در خصوص بازی تهاجمی بود که توسط مدرس آلمانی به نام میشل اومیک سخنرانی شد، در رزومه کاری وی حضور در تیم زیر 18 و 22 سال تیم ملی آلمان و 5 سال سابقه کار در بوندسلیگا به چشم می خورد. در وقتهای چهارم و پنجم از دو مدرس تغذیه بدنسازی  به نام های دکتر پرنو و دکتر جهانی استفاده شد.

وی با بیان اینکه قسمت تدریس دروازه بانی این همایش نقطه عطف این کلاس بود که تمامی مربیان به همراه مربیان دروازه بانان به دلیل مسائل آکادمیک و نوع تمرینات و تصاویر به جا و مناسب همگی از این مطالب استفاده می‌کردند، افزود:  آنالیز کامل دروازه بانی جام جهانی 2014 برزیل نقطه عطف این بخش بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon