جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشجو-معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور


جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشجو-معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور

خبرگزاری تسنیم: رئیس پردیس بنت‌الهدی صدر رشت‬ گفت: مسابقات قرآن و عترت با حضور ۴۵۱ دانشجو معلم خواهر کشور در این پردیس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خدیجه گلین‌مقدم صبح امروز در جمع دانشجویان شرکت کننده در مسابقات ملی قرآن و عترت، اظهار داشت: این مسابقات در 16 رشته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور داوران ملی در مسابقات قرآن و عترت دانشجو معلمان خواهر کشور، افزود: در مجموع 600 نفر شرکت کننده و عوامل اجرایی از دانشگاه های سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

رئیس پردیس بنت‌الهدی صدر رشت‬ گفت: این مسابقات از امروز تا 31 اردیبهشت 94 ادامه می‌یابد و مراسم اختتامیه نیز در دهکده ساحلی انزلی و با حضور میهمانان ملی و استانی برگزار می‌شود.

گلین‌مقدم تصریح کرد: به برگزیدگان جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشجو-معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور جوایز نفیسی از سوی اداره‌کل فرهنگی دانشگاه تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های مسابقات ملی قرآن و عترت خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل رشته‌های قرائت قرآن کریم در بخش تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم در بخش‌های حفظ 1، سه‌، پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و حفظ سور مفاتیح الجنان، مداحی و دعاخوانی، ترجمه و مفردات قرآن کریم،  آشنایی با مفاهیم قرآن کریم، دیدگاه و سیره معصومین (ع)، قرآن شناسی، آشنایی با احادیث و ادعیه و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و  احکام است.

رئیس پردیس بنت‌الهدی صدر رشت‬ اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت با حضور  451 دانشجو معلم خواهر کشور از صبح امروز در این پردیس آغاز شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon