طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی استان مرکزی اعتبارسنجی می‌شود


طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی استان مرکزی اعتبارسنجی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اعتبار سنجی طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در این استان بهترین ابزار هدایت‌گر شغلی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، ناصر شیخی با اشاره به اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح از 27 اردیبهشت‌ماه هم‌زنان با سراسر کشور در استان مرکزی کلید خورده و تا 12 خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: طرح مذکور دوم اردیبهشت 1389 توسط مجلس شورای اسلامی با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای خانگی مصوب شد و اینک به مرحله اجرا درآمده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: هدف از اجراء این طرح جمع‌آوری داده‌ها برای ارزیابی طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و انتشار و ارائه نتایج در سطح ملی است.

شیخی خاطرنشان کرد: در این طرح نمونه‌های مورد ارزیابی در استان‌ها به طور تصادفی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سامانه ملی مشاغل خانگی استخراج می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرائی متولی طرح و متقاضیان منتخب دارای مجوز مشاغل خانگی در اجراء این طرح با عوامل اجرائی و پرسش‌گران که به در منازل مراجعه می‌کنند همکاری لازم را داشته و در راستای پاسخ‌گویی صحیح و دقیق بکوشند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon