ارائه تبلت به دانش‌آموزان بخشی از فرآیند هوشمندسازی مدارس است

ارائه تبلت به دانش‌آموزان بخشی از فرآیند هوشمندسازی مدارس است

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به تحصیل ۸۰ هزار دانش آموز در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: در اجرای طرح هوشمندسازی مدارس، دانش آموزان به تبلت مجهز و شبکه کلاس‌های درس هم به سیستم اینترانت متصل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی زرافشان با بیان اینکه اواخر سال گذشته 230 میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس و تجهیز پایه ششم تخصیص داده شد، افزود: علاوه بر این در بودجه سال جاری نیز اعتباراتی به همین منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: در اجرای طرح هوشمندسازی مدارس، دانش آموزان به تبلت مجهز و شبکه کلاس‌های درس هم به سیستم اینترانت متصل می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: هوشمندسازی تمام مدارس کشور از برنامه‌های این وزارتخانه بوده و تاکنون یکصد هزار کلاس درس در قالب 40 هزار باب مدرسه هوشمند شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌ای در زمینه هوشمندسازی و توسعه فناوری اطلاعات در مدارس با وزارت ارتباطات اظهار کرد: بکارگیری فناوری‌های نوین برای کیفیت بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری از اهداف هوشمندسازی مدارس است.

معاون وزیر آموزش و پرورش کل جمعیت دانش آموزان کشور را 13 میلیون و 400 هزار نفر بیان و خاطرنشان کرد: این تعداد در 105 هزار باب مدرسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon